سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / یکی از دلایل حوادث امروز اوکراین وجود آمریکای بدقول، ضعیف و ناتوان است

یکی از دلایل حوادث امروز اوکراین وجود آمریکای بدقول، ضعیف و ناتوان است

فرمانده نیروی قدس سپاه گفت: اگر امروز در اوکراین این حوادث در حال وقوع است، یکی از دلایل مهم و اساسی آن که رهبر معظم انقلاب هم به آن اشاره کردند، وجود آمریکای بدقول، ضعیف و ناتوان است.

سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی فرمانده نیروی قدس سپاه در جمع فرماندهان و پاسداران این نیرو با تبریک اعیاد فرخنده شعبانیه، از مجاهدت‌های رزمندگان بدون مرز در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی تقدیر کرد و گفت: پاسداران انقلاب اسلامی رهرو سید و سالار شهیدان هستند و مسیر همه ما بر محور زندگی عزت‌مندانه سالار شهیدان ترسیم شده است.
فرمانده نیروی قدس سپاه در ادامه به جنگ ترکیبی دشمنان علیه ملت ایران با تمامی ابزارها اشاره و تصریح کرد: میدان جنگ، میدان افت‌وخیز است و عرصه مقابله و ایستادگی در برابر قدرت‌های جنایتکار افتخارآفرین است.
وی افزود: فرزندان انقلاب اسلامی و رزمندگان بدون مرز سپاه اسلام با پیروی از فرامین، ولی‌امر مسلمین جهان امام خامنه‌ای عزیز، آمادگی کامل برای مقابله و مواجهه با جنگ ترکیبی دشمنان داشته و ورزیده شده‌اند که این ثمره خط مقاومت است.
قاآنی با اشاره به موضوع «جهاد تبیین»، اظهار داشت: در حرکت پرفراز و نشیب بیش از چهل ساله انقلاب اسلامی در داخل و در خارج از مرزهای جغرافیایی، اقدامات بی‌سابقه‌ای صورت گرفت که اگر این‌ها بیان نشود نسل آینده ما نخواهند دانست که چه زحماتی کشیده شده و تحقق این مهم نیاز به یک تبیین فراگیر دارد و همه باید در قبال جهاد تبیین احساس مسئولیت کرده و دستاوردها و پیشرفت‌های انقلاب اسلامی را یادآوری کنیم.
شهید سلیمانی کارش خیلی بهتر از سردار سلیمانی پیش می‌رود
فرمانده نیروی قدس سپاه با بزرگداشت یاد و نام سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، تصریح کرد: شهید عالی‌مقام ما و جلودار جبهه مقاومت، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی مرد میدان بود و با شناخت کامل از همه ظرفیت‌های پیدا و پنهان، در زمان بسیار کوتاهی با حمایت از تشکیل و هدایت نیروهای مردمی منطقه، جلوی هجوم و تصرفات دشمن را در عراق و سوریه گرفت و این روحیه مقاومتی موجب شد تا شهید سلیمانی تهدیدها را تبدیل به فرصت کند، اما آمریکا و ایادیش وقتی دیدند اوضاع منطقه و عراق دارد از دستشان خارج می‌شود اقدام به شهادت آن مرد میدان کردند و این اوج فشار و تهدیدشان بود تا شاکله جبهه مقاومت را از هم بپاشند و متوقف کنند.
وی افزود: دشمنان توجه نداشتند در فرهنگ الهی، شهید سلیمانی کارش خیلی بهتر از سردار سلیمانی پیش می‌رود و به برکت خون پاک شهدای عالی‌مقام ما، شهید سلیمانی، شهید ابومهدی و همراهانشان، هر قطره‌اش توانست هزاران انسان آزاده و غیرتمند را تربیت کند و با کمک‌های مستشاری رزمندگان بدون مرز انقلاب اسلامی، مصمم‌تر به میدان آمده و به حول و قوه الهی فصل جدیدی از اقتدار و توانمندی گروه‌های مقاومت آغاز شده و این جبهه پیش می‌رود.
هراس آمریکا از نیروهای مقاومت
قاآنی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بحران اوکراین و قدرت پوشالی آمریکا، گفت: اگر امروز در اوکراین هم این حوادث در حال وقوع است، یکی از دلایل مهم و اساسی آن که رهبر معظم انقلاب هم به آن اشاره کردند، وجود آمریکای بدقول، ضعیف و ناتوان  است.
فرمانده نیروی قدس سپاه افزود: امروز امریکایی‌ها در منطقه از گروه‌های مقاومت هراس دارند و می‌گویند ما دیگر در عراق نیروی رزمی نداریم و ادعا می‌کنند فقط دوهزار و پانصد مستشار آمریکایی تعمیرات و بازسازی در عراق باقی مانده است.
قاآنی با اشاره به اقدام قاطعانه و درس‌آموز سپاه در هدف قرار دادن مقر راهبردی توطئه رژیم جعلی صهیونیستی در اربیل و پاسداشت شهادت دو تن از پاسداران مدافع حرم، گفت: رژیم جنایتکار صهیونیستی که روزگاری شعار از نیل تا فرات سر می‌داد، اکنون به قدری ذلیل شده است که شب‌ها با ترس و لرز می‌خوابند و نگران هستند که مبادا بیدار شوند و بخشی از خاک سرزمین‌های اشغالی را از دست داده باشند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

یادی از سردار شهید سلیمانی

ويدئو/ یاد شهید سلیمانی و بغض رهبر معظم انقلاب اسلامی

رمز عاقبت بخیری …

ويدئو/ حاج قاسم عزیزمون گفت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.