سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / آل‌سعود در یک روز 81 نفر را گردن زد!

آل‌سعود در یک روز 81 نفر را گردن زد!

وزارت کشور عربستان می‌گوید در طول یک روز 81 نفر را اعدام کرده است. این کشور که غالبا با شمشیر حکم اعدام را اجرا می‌کند و ماهیتی ضد شیعی هم دارد مدعی شده، این افراد تروریست بودند!
گویا سعودی‌ها هم به این فکر افتاده‌اند که از شرایط حاکم بر اوکراین که همه حواس‌ها را به خود جلب کرده استفاده کنند. منتهی رژیمِ عصر حجری که هنوز با شمشیر گردن می‌زند، چه استفاده‌ای از این شرایط می‌تواند بکند، جز گردن زدن!
آل‌سعود هر چند وقت یکبار دشمنان و مخالفان خود را به بهانه‌های مختلف با شمشیر گردن می‌زند. البته سعودی‌ها سعی دارند مخالفان سیاسی را همزمان با قاچاقچیان و یا تروریست‌ها اعدام کنند که به افکار عمومی اعلام کنند این مخالفان هم به‌اندازه این تروریست‌ها و یا قاچاقچیان برای امنیت عربستان خطرناک هستند. به عنوان مثال «شیخ نمر باقر النمر»، روحانی برجسته شیعیان عربستان یکی از برجسته‌ترین زندانیان سیاسی این کشور محسوب می‌شد که در سال ۱۳۹۳ به اتهام انتقاد از آل‌سعود در اوج مظلومیت و در کنار چند قاچاقچی! به دست جلادان سعودی به شهادت رسید. حالا خبر رسیده این رژیم 81 نفر دیگر را با همان بهانه‌های همیشگی اعدام کرده است.
خبرگزاری رسمی سعودی (واس) به نقل از وزارت کشور این رژیم مدعی شده که این افراد «جنایت‌‌کار» بودند و قبل از اجرای حکم اعدام، تفهیم اتهام هم شده بودند. در بین این اعدامی‌ها، اسامی هفت شهروند یمنی و یک سوری نیز دیده می‌شود که به همراه بقیه افراد که شهروند سعودی هستند، اعدام شده‌اند. وزارت کشور سعودی تاکید هم کرده که همه این هشتاد و یک نفر را طی فقط یک روز (شنبه) اعدام کرده است.

.وزارت کشور عربستان سعودی امروز شنبه اعلام کرد که 81 نفر را به جرم آنچه ارتباط با تروریسم خواند، اعدام کرده است.

جریان انجمن مخالفان در جزیرة العرب در واکنش به این خبر گفت که 41 نفر از این افراد اعدام شده از جوانان جنبش مسالمت آمیز الحراک و از اهالی مناطق شیعه نشین الاحساء و القطیف بودند.

این انجمن معارضان عربستانی با تاکید بر اینکه این قتل عام علیه جوانانی انجام شد که از حق مشروع خود برای ابراز عقیده استفاده کرده و زندانی شده بودند، گفت: «محمد بن سلمان قاتلی بیش نیست که از کشتار بی گناهان لذت می‌برد».

این انجمن تصریح کرد: با خانواده‌های این شهدا پیمان می‌بندیم که این جنایت آل سعود انگیزه‌ای برای مبارزه بیش‌تر با استبداد سعودی خواهد بود.

انجمن معارضان جزیرة العرب افزود: رژیم ال سعود با گنجاندن نام جوانان مسالمت جوی شیعه در فهرست متهمان به تروریسم قتل روانی هم مرتکب شده است.

این جریان با بیان ایکه رژیم آل سعود به دنیا ثابت کرد که یک رژیم قاتل و وحشی است، گفت: این قتل عام نشان داد که همه ادعاهای بن سلمان درباره ایجاد اصلاحات تبلیغاتی توخالی است.

«ابوالاء الولائی» دبیر کل کتائب سید الشهداء  عراق تاکید کرد: رژیم آل سعود با سوء استفاده از مشغولیت دنیا به جنگ(عملیات نظامی ویژه روسیه علیه اوکراین) 81 نفر را اعدام کرد.
الولائی گفت: رژیم آل سعود فرقه گرایی خود را با اعدام 40 شیعه ثابت کرد.

نصر الشمری، سخنگوی جنبش النجباء عراق هم گفت: عربستان سعودی با اعدام‌ها به نقض حقوق بشر ادامه می‌دهد و از طریق متهم کردن مخالفان شیعه به تروریسم درصدد گمراه سازی است.

«قیس الخزعلی» دبیر کل جنبش عصائب اهل الحق عراق هم گفت: خاندان آل سعود بر ارتکاب جنایاتی که ناقض اساسی‌ترین موازین اسلام است، اصرار دارد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قبرستان بقیع پیش از تخریب

هشتم شوال سالروز تخریب قبور ائمه بقیع(علیهم السلام) به دست آل‌سعود تسلیت باد.

میدانید دائم، درمحضر مولانا مهدی سلام الله علیه هستیم؟؟؟

ويدئو/ بقیت الله خیرلکم

یک دیدگاه

  1. تعجب از دولتمردان وحشی و تروریست زاده عربستان نیست!
    بلکه از علمای خفته ایران اسلامی ام القری است!!
    مراجع و حوزه ها، و تشکل های مجمع تقریب و سازمان فرهنگ و ارتباطات و جامعه مدرسین و مجمع مدرسین و جامعه روحانیت مبارز و مجمع روحانیون مبارز و… چرا فریاد نمی‌زنند؟
    چرا حوزه ها ی علمیه دروس را تعطیل نمی‌کنند؟
    و به مجامع جهانی شکایت نمی‌کنند؟ تا دادگاه های بین المللي و حقوق بشر را خطاب دهند؟
    علما و شخصیت هاي بزرگ دنیا را فرا خوان کرده و کارهای مشترک اعتراضی انجام دهند و…
    فقط بخش پخش اخبار صدا و سیما و بعضی رسانه ها فعالند …
    خدا خفتگان داعی دین و علم را بیدار کند تا آیتِ راستین الهی و حجتِ واقعی اسلام باشند…
    بد امتحانی آقایان و خانم‌های سبقه دینی پس میدهند، که باید همه مان بزودی در مقابل خدا پاسخگو باشیم
    شرمنده شهدای مظلوم حجاز و یمن هستیم…

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.