سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / طنز/ کاترین انحرافی‌نژاد!

طنز/ کاترین انحرافی‌نژاد!

گفت: چه خبر؟!
گفتم: «کاترین شکدم» خبرنگار صهیونیست که با پاسپورت فرانسوی به ایران آمده بود و سایت جریان انحرافی از قول او نسبت‌های ناروا و دروغی را به سپاه و برخی خبرگزاری‌های داخلی داده بود، در مصاحبه با بی‌بی‌سی همه ادعاهای سایت جریان انحرافی را تکذیب کرد.
گفت: کاترین گفته است؛ نه جاسوس بودم و نه با کسی از مقامات ایرانی رابطه‌ای داشتم و نه به اسنادی دسترسی داشتم. به عنوان خبرنگار برای برخی از سایت‌ها علیه آمریکا و اسرائیل و عربستان مطلب نوشتم که منتشر شد.
گفتم: جریان انحرافی مواردی را علیه سپاه جعل کرده و به یادداشت این زن در تایمز‌اسرائیل افزوده است که در نوشته او نیست و برخی
از مدعیان اصلاحات هم همین لاطائلات را منتشر کرده‌اند!
گفت: جریان انحرافی و مدعیان اصلاحات می‌خواستند به خاطر شکست‌های پی‌در‌پی آمریکا و اسرائیل از سپاه انتقام بگیرند که این توطئه به خودشان برگشته است!
گفتم: یارو از یک نمایشگاه تابلوهای نقاشی دیدن می‌کرد که ناگاه جلوی یک تابلو ایستاد و از راهنما پرسید؛ خجالت نمی‌کشید تابلوی این آدم اجق وجق را اینجا گذاشته‌اید؟ راهنما گفت؛این تابلو نیست آیینه است !

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

لزوم پرداخت دقیق به جریان‌ها و تشکلات سیاسی – اجتماعی/ سازمان سیاسی بهاییت در مجموع یک سازمان آمریکایی و صهیونیستی است/ در دوران بعد از جمهوری اسلامی، جنبه پنهان‌کاری بهاییان چندبرابر بیشتر از قبل شده است

دکتر حمیدرضا اسماعیلی پیرامون کتاب «سازمان سیاسی بهائیت»؛

دفاع قاطعانه سردار کارگر از گشت ارشاد/ اقتدار پلیس را بگیرید در خانه هم امنیت ندارید+فیلم

معاون اسبق اجتماعی نیروی انتظامی می‌گوید: به نظر من باید دست پلیس را هم بوسید که از آبروی خودش گذشت و آمد در خیابان‌ها با بی‌‌حجابی‌ها برخورد کرد. وظیفه پلیس، برخورد با جرم و هنجارشکنی است و اگر پلیس، مقتدر نباشد، ناامنی بیش‌تر می‌شود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.