سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / پیام شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه، به مردم ایران در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

پیام شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه، به مردم ایران در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

📜 *پیام شیخ ابراهیم زکزاکی، رهبر شیعیان نیجریه، به مردم ایران در آستانه چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران:*

✅✅گستره انقلاب اسلامی فرای مرزهای جغرافیایی ایران است ، مردم ایران باید برای رهبری کل مسلمانان آماده باشند. ‼️ آنها نباید فکر کنند انقلاب اسلامی تنها مختص مردم و محدوده جغرافیایی ایران بوده؛ انقلاب اسلامی متعلق به همه مسلمانان است.

 

مردم ایران باید آماده رهبری جهان اسلام باشند و زبان و فرهنگ سایر مسلمانان را یاد بگیرند. باید به زبان آنها صحبت کنند و برای دعوت مردم تنها به ایرانیان و فارسی‌زبانان بسنده نکنند.

 

شیخ زکزاکی در سخنانی خطاب به ملت ایران گفت: «می‌خواهم به مردم ایران خاطره‌ای عرض کنم. یک استاد تاریخ هفت سال پیش به من می‌گفت: اکنون در جهان دو ابرقدرت وجود دارد. یکی ایالات متحده است و دیگری انقلاب اسلامی ایران.

ایالات متحده آمریکا در حال افول است و انقلاب اسلامی رو به پیشرفت و ترقی است. در نهایت یک قدرت وجود خواهد داشت و آن قدرت اسلام است ان شاء الله.

وقتی در زندان بودم یکی از کارکنان زندان جمله‌ای گفت که بسیار شگفت‌زده شدم. او می‌گفت دنیا به دو قطب تقسیم شده است؛‌ یک اردوگاه متعلق به آمریکاست و یک اردوگاه دیگر اسلامی است که ایران مادر آن است. ایران باید انتظارات را برآورده کند ❗ و رهبری اردوگاه اسلامی را بر عهده بگیرد ان‌شاءالله مردم هم به این اردوگاه می‌پیوندند.

ان‌شاءالله در آینده نزدیک به لطف خداوند خواهیم دید که عظمت اسلام در سرتاسر جهان احیاء خواهد شد.»🌿🌿

ایتابلهسروشآپارات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.