سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخراج مقام دولتی از مقر نخست‌وزیری انگلیس به جرم اعتقاد به اسلام!

اخراج مقام دولتی از مقر نخست‌وزیری انگلیس به جرم اعتقاد به اسلام!

یک مقام دولتی زن در دفتر نخست‌وزیری انگلیس مدتی پس از برکنار شدنش، گفت آنچه باعث شده او اکنون سرکارش نباشد، اعتقادات مذهبی اش است.

خانم «نصرت غنی»، ۴۹ ساله از قانونگذاران پارلمان انگلیس است که پیشتر مقامی در وزارت حمل‌ونقل و دفتر نخست‌وزیری این کشور داشت. او که در فوریه ۲۰۲۰ (بهمن-اسفند 1398) شغلش به عنوان معاون وزیر حمل‌ونقل انگلیس وابسته به دفتر نخست‌وزیری را از دست داد گفته که اعتقادش به اسلام، همکارانش را «معذب» می‌کرده است!
به گزارش ایرنا، غنی اکنون ‌می‌‎گوید، رئیس‌فراکسیون حزبش در جلسه‌ای در داونینگ استریت (اقامتگاه وزیران بلندپایه کابینه) به او گفته است «مسلمان بودن او مسئله بوده» و «حضور یک مسلمان زن باعث معذب بودن همکارانش بوده است». این نماینده زن پارلمان انگلیس همچنین گفته است، به او گفته شده «نگرانی‌هایی درباره وفاداری اش به حزب وجود دارد چرا که به‌اندازه کافی از حزبش (حزب محافظه‌کار) در مقابل اتهامات اسلام هراسی دفاع نکرده است.»
گفتنی است، اتهامات اسلام هراسی در حزب محافظه‌کار انگلیس در سال ۲۰۱۹ به اوج خود رسید. در این سال ۲۵ نفر از اعضای کنونی و سابق شورای این حزب اظهاراتی را علیه مسلمانان و در قالب مواضع نژادپرستانه در رسانه‌های اجتماعی منتشر کردند.

ایتابلهسروشآپارات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.