سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / رونمایی از ۴۱ محصول فناورانه در نمایشگاه دستاوردهای فناوری ایران‌ساخت

رونمایی از ۴۱ محصول فناورانه در نمایشگاه دستاوردهای فناوری ایران‌ساخت

با حضور معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور از 41 محصول فناورانه در نمایشگاه دستاوردهای فناوری ایران ساخت، رونمایی شد.

مراسم افتتاحیه بیست‌ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش فناوری و فن بازار و نهمین نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت با حضور سورنا ستاری معاون علمی رئیس‌جمهور، محمدعلی زلفی‌گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و برخی از معاونان وزارت ارتباطات و علوم برگزار شد.
به گزارش مهر، نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی برای چهارمین سال متوالی به‌طور همزمان با نمایشگاه تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران ساخت برگزار می‌شود.
نمایش آخرین دستاوردهای پژوهش و فناوری سراسر کشور در یک مکان و یک زمان، ارائه نیازهای پژوهش و فناوری کشور به پژوهشگران و فناوران به منظور رفع نیاز صنایع و دستگاه‌های اجرایی و در نهایت، ایجاد ارتباط مؤثر بین پژوهشگران و فناوران با صاحبان صنایع و صنعتگران را می‌توان از اهداف این نمایشگاه به شمار آورد. در نمایشگاه تجهیزات نیز تولیدکنندگان، بیش از ۹ هزار محصول فناورانه در حوزه خدمات، تجهیزات و مواد آزمایشگاهی ایران‌ساخت را در قالب این رویداد ارائه می‌دهند. نهمین دوره نمایشگاه مواد و تجهیزات آزمایشگاهی ساخت ایران از سه شنبه 23 آذرماه آغاز شده و تا جمعه ۲۶ آذرماه ادامه دارد.
دانشگاه آزاد اسلامی نیز در بیست‌ودومین نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری با ارائه ۱۸۰ محصول در بخش حضوری و بیش از ۷۰۰ محصول در بخش مجازی در سالن ۵ غرفه ۲۵ نمایشگاه بین‌المللی تهران حضور دارد.
در این نمایشگاه استان‌ها و واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه‌های تخصصی از جمله فناوری اطلاعات و ارتباطات، ساخت و تولید، فناوری نانو و زیست‌فناوری، کشاورزی و صنایع وابسته، مواد و انرژی، صنایع دارویی و بهداشتی و صنایع ساختمان به ارائه محصول پرداخته‌اند.
شرکت‌کنندگان از ۳۱ استان کشور و ۲ واحد مستقل (علوم و تحقیقات و نجف‌آباد) محصولات خود را در این نمایشگاه ارائه می‌کنند.
پیمان صالحی، معاون پژوهشی وزارت علوم، از رونمایی از ۴۱ محصول فناورانه در نمایشگاه دستاوردهای فناوری ایران‌ساخت خبر داد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد

هاله غریط

 پرتغال بابت تاریخ سیاه استعماری‌اش از آفریقا عذرخواهی کرد

مارسلو ربلو دِ سوسا» رئیس‌جمهوری پرتغال

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.