سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / خسارت زنگه ۶برابر خسارت پرونده بابک زنجانی است

خسارت زنگه ۶برابر خسارت پرونده بابک زنجانی است

سلیمی گفت: خسارتی که قرارداد کرسنت به کشور زده، مبلغی بین ۱۲ تا ۱۸ میلیارد دلار تخمین زده می شود که اگر ۱۲ میلیارد دلار در نظر بگیریم، ۶ برابر خسارتی است که بابک زنجانی به کشور زد.
 حجت الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب، با اشاره به ضرر مالی قرارداد کرسنت به کشور، گفت: خسارتی که این قرارداد به کشور زده، مبلغی بین ۱۲ تا ۱۸ میلیارد دلار تخمین زده می شود که اگر ۱۲ میلیارد دلار در نظر بگیریم، ۶ برابر خسارتی است که بابک زنجانی به کشور زد!
وی افزود: عده ای در این قرارداد دست داشتند که شامل افراد حقیقی و شرکت هایی بوده است که در تعیین قیمت گاز نفوذ کرده و همچنین رشوه هایی در این وسط رد و بدل داشته اند که در نهایت باعث آتش زدن به منافع ملی و خسارات جبران ناپذیری برای کشور شده است.
سلیمی با بیان اینکه افرادی که باعث این ضرر میلیاردی به کشور شدند باید پاسخگو باشند و نباید کرسنت به تاریخ سپرده شود، تصریح کرد: اینکه عده ای رشوه بگیرند، به ریش ملت بخندند و منافع ملت را به بیگانگان پیشکش کنند به هیچ وجه قابل بخشش نیست.
این عضو هیئت رئیسه مجلس ادامه داد: جالب اینکه افراد مقصر در این پرونده خود را مدعی هم می دانند و کارشان از پررویی نجومی گذشته و به سوپر پررویی نجومی رسیده است تا جایی که تقاضای اختصاص برنامه در صدا و سیما کرده اند تا با دروغ پردازی افکار عمومی را فریب دهند.
وی خاطرنشان کرد: جالب تر آنکه همین فرد در زمان گرفتن رأی اعتماد در مجلس تعهد داد در مدت بسیار کوتاهی پرونده کرسنت را مختومه کند. باید از او سوال کرد چرا این اقدام را انجام نداده است که الان جرایم سنگینی متوجه کشور باشد. لذا این خیانت محض به کشور است. به خائن هدیه نمی دهند و باید به حساب این افراد حتما رسیدگی شود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رقابت ۹۰ نامزد برای ۴۵ کرسی مجلس

مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی جمعه ۲۱ اردیبهشت ‌ماه

افسانه قدرت پوشالی رژیم صهیونیستی فروریخت

روح الله متفکر آزاد عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.