سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / دشمن در حال عقب‌نشینی و در موضع دفاع است

دشمن در حال عقب‌نشینی و در موضع دفاع است

رهبر جنبش اسلامی نیجریه در پیام به ششمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» با بیان اینکه امروز دشمن در موضع عقب‌نشینی است، تصریح کرد: قبلاً دشمن در حال حمله به ما بود و ما در موضع دفاع اما اکنون دشمن در موضع دفاع است.

ششمین اجلاسیه بین‌المللی «مجاهدان در غربت» با حضور جمعی از مسئولان کشوری و لشکری و همچنین نمایندگانی از گروه‌های جهادی و کشورهای اسلامی برگزار شد.
ششمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت با حضور سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، علیرضا کاظمی ‌سرپرست وزارت آموزش و پرورش، صلاح زواوی سفیر فلسطین، ابراهیم دیلمی‌ سفیر یمن، علاءالدین بروجردی معاون بین‌الملل امور دانشجویان خارجی دانشگاه آزاد اسلامی، سهیلا زکزاکی فرزند شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه و نمایندگانی از گروه‌های جهادی و کشورهای اسلامی در مجتمع فرهنگی تلاش تهران برگزار شد.
 در این مراسم که با محوریت نقش مقاومت در افول و اخراج آمریکا از منطقه برگزار شد، پیام‌های حجت‌الاسلام والمسلمین احمد مروی تولیت آستان قدس رضوی و شیخ زکزاکی به برگزار‌کنندگان اجلاسیه مجاهدان در غربت قرائت شد و سفرای کشورهای فلسطین و یمن و همچنین جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، سرپرست وزارت آموزش و پرورش و معاون دبیرکل مجمع جهانی بیداری اسلامی سخنرانی کردند.
شیخ ابراهیم زکزاکی در پیام خود به این اجلاسیه خاطرنشان کرد: در زمانه‌ای زندگی می‌کنیم که با دو نوع جنگ طرفیم؛ جنگ عقیده و جنگ میدانی.
وی با بیان اینکه دشمن تلاش می‌کند معنای اسلام را عوض کند و نام اسلام را خدشه‌دار کند، ابراز داشت: امروز دشمن در موضع عقب‌نشینی است زیرا مقاومت مسلمانان در سراسر دنیا نشان داده که جنگ عقیده و جنگ میدانی شکست خورده است.
رهبر جنبش اسلامی نیجریه بر همین اساس تصریح کرد: قبلاً دشمن در حال حمله به ما بود و ما در موضع دفاع اما اکنون دشمن در موضع دفاع است.
شیخ ابراهیم زکزاکی ابراز داشت: همبستگی و درود خودم را ابراز می‌دارم به تمامی مقاومت‌ها در سراسر دنیا، به‌خصوص فلسطینی‌ها. پیروزی از آنِ ماست و ان‌شاءالله مسجدالاقصی در آینده نزدیک آزاد خواهد شد. همچنین همبستگی و درود و سلام خود را به مجاهدین کشمیر و بحرین اعلام می‌دارم.
وی همچنین بیان داشت: همچنین همبستگی و تهنیت و سلام خود را ابراز می‌دارم به مجاهدین یمن. ان‌شاءالله خداوند به همه ما پیروزی عطا بفرماید.
گفتنی است، در جریان برگزاری ششمین اجلاسیه بین‌المللی مجاهدان در غربت همچنین از ۸ نفر از مجاهدان عرصه‌های مقاومت و نیز پدر و مادر علی لندی دانش‌آموز عرصه ایثار و فداکاری به‌طور ویژه تجلیل شد.

ششمین اجلاسیه بین المللی «مجاهدان در غربت» برگزار شد

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

درد و دل فرزند شهید علی آقا بابایی با مردم

فرزند شهید علی آقا بابایی قبل از انتقام پدر شهیدم اول انتقام کودکان مظلوم غزه را خواهیم گرفت.

واکنش فرزند شهید زاهدی به شهادت پدرش

پدرم موقع رفتن به سوریه به ما نصیحت می‌کرد، انگار می‌دانست آخرین بار است که به سوریه می‌رود.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.