سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / واکنش مثبت بازار به حضور رئیسی در تالار بورس

واکنش مثبت بازار به حضور رئیسی در تالار بورس

این روند امروز که اکثر فعالان بازار هم به خوبی آن را درک کردند و به رنج منفی یکباره بازار و کشیدن فرش قرمز تالار بورس از زیر پای رییسی تعبیر شده است را می توان به عنوان آخرین ضربه دولتی ها به بازار و سهامداران ارزیابی کرد.

بازار سرمایه امروز در حالی کار خود را آغاز کرد که شروع مثبت و جو متعادلی در بازار حاکم بود؛ به محض ورود سید ابراهیم رییسی به عنوان کاندیدای شاخص ریاست جمهوری و رییس فعلی قوه قضاییه که پس از آیت الله هاشمی رفسنجانی دومین رییس قوه ای بود که در تالار بورس حاضر شده و پای درد دل سهامداران نشست ، شاخص بازار سهام بیش از 4000 واحد مثبت شد.

واکنش اهائی که بازار و سهامداران به حضور سید ابراهیم رئیسی مثبت بود؛ به ویژه آن که او با اختصاص وقت قابل توجهی پای صحبت های سهامداران زیان دیده نشست و راهکارهای بهبود بازار سهام را بررسی کرد.

اما در ادامه ورود بد اخلاقانه و تخریبی دولت طی هفته های اخیر با رسانه ای شدن حضور رئیسی در تالار اصلی بورس تهران با فشار های خاص از سمت حقوقی های دولتی به صورت غیر عادی شاهد حاکم شدن فشار فروش بر بازار بودیم، به طوری که شاخص بورس تهران 2000 واحد از رشد خود را از دست داد و جو منشی بر بازار سهام حاکم شد.

اگر دقت کنیم تایم زمانی 10:40 دقیقه به بعد شاهد فشار فروش در بازار بودیم ، تایمی که بعد از رسانه ای شدن حضور سید ابراهیم رئیسی در تالار بورس تهران بود ، شاخص بورس قبل از این رویداد بیش از 4000 واحد رشد داشت ، لكن با بد اخلاقی حقوقی ها 2000 واحد از رشد خود را از دست داد.

این امر در سابقه روزانه شاخص نیز مشخص است. در زمانی که رییسی در تالار حضور داشت به یک باره فشارعرضه ها افزایش یافت و روند سهم ها منفی شد و شاخص رشد و روند صعودی و متعادل خود را از دست داد.

نکته جالب تر اینجاست که بیشترین تاثیر منفی بر شاخص را سهام بزرگی بر دوش کشیده که عمدتا دارای حقوقی های دولتی می باشند. بدین ترتیب این روند امروز که اکثر فعالان بازار هم به خوبی آن را درک کردند و به رنج منفی یکباره بازار و کشیدن فرش قرمز تالار بورس از زیر پای رییسی تعبیر شده است را می توان به عنوان آخرین ضربه دولتی ها به بازار و سهامداران ارزیابی کرد. در نهایت گارد اهالی بورس نسبت به حضور سید ابراهیم رئیسی مثبت و این حضور برای آن ها دلگرم کننده بود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کاریکاتور/ نمایش درماندگی رژیم صهیونیستی

واکنش تمسخر آمیر جهان به عملیات ریز پرنده‌های صهیونیستی

واکنش‌‌های گسترده به شهادت فرزندان اسماعیل هنیه

شهادت شماری از فرزندان و نوه‌های اسماعیل هنیه در حمله تروریستی رژیم صهیونیستی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.