سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / دکتر سعید محمد از منظر رسانه های بین المللی

دکتر سعید محمد از منظر رسانه های بین المللی

روزنامه آمریکایی وال استریت جورنال، در مقاله‌ای در تاریخ بیستم دی ماه 1398 ، یک هفته پس از ترور و شهادت سردار سلیمانی، ضمن بررسی ابعاد قدرت در ایران بعد از سردار حاج قاسم سلیمانی، از سعید محمد به عنوان قهرمان مباره با تحریم‌ها نام برده است. این نشریه آمریکایی ضمن معرفی سعید محمد نوشته است: سعید محمد پنجاه و یک ساله، موتور اقتصادی و مهندسی سپاه پاسداران ایران است. او در سخت‌ترین شرایط تحریمی، پروژه‌های نفتی و زیرساختی مهم ایران را پیش می‌برد.

نشریه فارن پالیسی در مقاله‌ای در تاریخ 22 ژوئیه 2020 از سعید محمد به عنوان یکی از مردان سیدعلی خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب، برای عبور از بحران اقتصادی و تشکیل دولت با محوریت جوانان معتقد به ایدئولوژی انقلاب اسلامی نام برد. این مقاله از او به عنوان شخصیتی دارای وفاداری به انقلاب اسلامی 1357 و شخصیت علمی عالی یاد می‌کند و ترکیب این دو مقوله را برای رهبری ایران جذاب می‌داند.

وال استریت در مقاله‌ای نوشت: سعید محمد به دنبال استفاده از توان تجاری سپاه برای ایجاد ثبات در اقتصاد پریشان ایران است.

روزنامه راینیشه پست آلمان در یک مقاله به معرفی سعید محمد، یکی از کاندیداهای احتمالی ریاست جمهوری در ایران پرداخت و نوشت: سعید محمد به عنوان یکی از گزینه‌های مورد نظر در انتخابات ایران محسوب می‌شود و رهبر انقلاب از او پشتیبانی می‌کند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بیان خاطره کارشناس کویتی از آگاهی یک راننده تاکسی در ایران:

کارشناس کویتی:اینگونه یک راننده تاکسی ایرانی به من ثابت کرد که ما کویتی‌ها به صدام …

درود خدا بر زنان محجبه .. سخت هست! اما یادگار حضرت زهراست

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.