سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / تعمیر اساسی 6 موتور بالگرد توسط متخصصان جوان ایرانی

تعمیر اساسی 6 موتور بالگرد توسط متخصصان جوان ایرانی

معاون هماهنگی بنیاد تعاون ناجا با اشاره به تعمیر اساسی موتوربالگرد توسط متخصصان داخلی گفت: دشمن نمی‌خواهد با تکیه بر توان داخل پیش برویم واین کار متخصصان و جوانان ما آنها را مأیوس می‌کند.

سردار یزدآبادی دیروز در مراسم رونمایی از 6 موتور اورهال (تعمیر اساسی) شده به دست متخصصان داخلی در شرکت هلی‌کوپتری ایران ضمن تبریک دهه مبارک فجر اظهار داشت: تعمیر و اورهال بالگردهای شرکت هلی‌کوپتری ایران نشان از توانمندی متخصصان داخلی دارد.

وی افزود: یکی از ثمره‌های انقلاب اسلامی همین توجه به داخل است انقلاب ما در کنار آنکه بار معنوی داشت، تأکید بر موضوع مسائل علمی نیز داشت.

صرفه اقتصادی 8/8 میلیارد تومانی  با تعمیر موتور بالگرد در داخل

همچنین مدیرعامل شرکت هلی‌کوپتری ایران در مراسم فوق  گفت: تعمیر اساسی 6 موتور هلی‌کوپتر توسط متخصصان داخلی بدون نیاز به خارجی‌ها انجام دادیم که 8.8 میلیارد تومان صرفه اقتصادی داشت.

سهیل اظهار داشت: طبق تأکیدات مقام معظم رهبری جوان‌گرایی در این شرکت در اولویت قرار گرفته است و ما دو برنامه کوتاه‌مدت و بلندمدت طی هماهنگی با رئیس سازمان هواپیمایی برنامه‌ریزی کرده‌ایم. وی اظهار کرد: موتوربالگردهای آلوئت ما در اورژانس کشور و مسیرهای صعب‌العبور حرکت می‌کند.

قیاسی با اشاره به تحریم‌ها گفت: یک عدد قطعه هم به ما نمی‌دهند و دشمنان مانع رشد ما هستند.

مدیرعامل شرکت هلی‌کوپتری ایران افزود: کاپیتان زنگنه رئیس سازمان هواپیمایی به ما تأکید کرد که خط قرمز ایمنی است ما هم با بازرسان سازمان هواپیمایی هماهنگ کردیم و یک موتور را اورهال کردیم و نهایتا توانستیم مجوز تعمیرات سنگین موتوربالگرد را بگیریم و 6 دستگاه موتور آلوئت را اورهال کردیم که هر کدام 1500 ساعت به توان ما اضافه کرد که 8 میلیارد و 800 میلیون تومان این 6 موتور صرفه اقتصادی برای ما داشت.

وی افزود: همچنین در حال تعمیر 20 موتور دیگر هستیم که آن هم 1.12 میلیون دلار برای ما آورده اقتصادی دارد.

مدیرعامل شرکت هلی‌کوپتری ایران اظهار داشت: تنها مرکز آموزش خلبان بالگرد در ایران هستیم و در یک و نیم سال اخیر 22 دانشجو تحویل داده‌ایم و 12 در حال تحصیل نیز داریم.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ذخایر کالاهای اساسی به وضعیت مازاد رسیده است

قائم‌مقام وزیر جهاد کشاورزی گفت: با آسودگی خیال تولیدکننده و افزایش تولید، وضعیت عرضه کالاهای اساسی به تولید مازاد رسیده است.

افزایش ماندگاری محصولات غذایی با پوشش‌های زیستی نانویی

فرآورده‌های پلیمری با تولید پوشش‌های خوراکی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.