سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / سردار انتقامش را دارد می‌گیرد

سردار انتقامش را دارد می‌گیرد

دستش را روی پیشانی اش گذاشت، سرش داغ شده بود، این خبرها برای او که تحلیل گر خبر و کارشناس حوزه آمریکا است داغ کننده بود. ابعاد خبر برایش عادی نبود، 🇺🇲آمریکا شورش شود در حد اشغال کنگره! همیشه می گفت وعقیده داشت قدرت آمریکا پوشالی است اما پوشالی در قبال تندبادهای آسمانی وگرنه در عمل دنیایی آمریکا کوه بود. دنبال تندبادی که آمریکا این قدر در قبالش پوشال و کاه شده می گشت. یعنی چه شده؟ چه توفنده ای وزیده که آمریکا چنین به هم ریخته؟

نانسی پلوسی، بایدن، ترامپ، هیچ کدام در قواره تغییر این چنینی نبودند. تحلیل تحلیل گران هم حالش را خراب می کرد.

فرمانده ای عاقل و بالغ انگار آمریکا را دارد به هم می ریزد. این آخرین جمله گزارشش برای خبرگزاری بود، این جمله خودش را هم گرفته بود. یاد جمله سردار افتاده بو: ترامپ قمارباز حریف تو من هستم. حالا حریف اصلی ترامپ او را در مخمصه ای انداخته که عجیب است.

حس می کرد باید بگوید سردار انتقامش را خودش می گیرد یا دقیق تر سردار انتقامش را دارد می گیرد. اما گزارش و خبر گنجایش این جمله به غایت مشهود را نداشت. رو به قاب عکس سردار کرد که بر مسلسل تکیه زده بود و افق دور را می نگریست، اشک هایش را پاک کرد و گفت سردار فعل و عمل تو را بیشتر خواهیم دید. سردار حتما مردم پاک سرشت می فهمند که خدا دستت را باز گذاشته؛ به نشانه حوادث کنگره و ادامه آن. ولی سردار یک سوال برایم مانده است: چه شده که این قدر دستت باز است آیا فقط به دلیل رشد و رشادتت است یا برنامه خدا تغییراتی کرده که شهدا چنین پر تاثیر شده اند. کاش جوابم می دادی؟

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

یادی از سردار شهید سلیمانی

ويدئو/ یاد شهید سلیمانی و بغض رهبر معظم انقلاب اسلامی

رمز عاقبت بخیری …

ويدئو/ حاج قاسم عزیزمون گفت

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.