سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / چرا مسلمانم / تشرف به اسلام زهرا اوستا بانوی زرتشتی شیرازی

تشرف به اسلام زهرا اوستا بانوی زرتشتی شیرازی

پاکی زن مسلمان یکی از بهترین پیام‌های دین اسلام است و برای من فوق العاده جالب است.

  به نقل از روابط عمومی آستان شاهچراغ (ع) این بانوی زرتشتی که پس از تشرف به اسلام نام «زهرا» را برای خود برگزید، گفت: من که در یک خانواده زرتشتی متولد شده بودم، در دوران دانشگاه با خانمی در خوابگاه هم اتاقی شدم که همیشه از گفتار و صحبت با او لذت می‌بردم به خصوص وقتی که نماز می‌خواند.

 

«زهرا اوستا» ادامه داد: از طریقه‌‌ی نماز خواندن و سجده کردن هم اتاقیم خوشم می‌آمد، از او سؤال می‌کردم و با خلوص نیست جواب‌هایم را دریافت می‌کردم.

این بانوی تازه مسلمان گفت:‌ هم اتاقیم همیشه دعای امام زمان(عج) را می‌خواهد که در من تأثیر مطلوبی داشت و از شنیدن و خواندن این دعا لذت می‌بردم.

وی بیان کرد: انگیزه‌های گرایش به اسلام در من جرقه زد و سپس با سرگذشت امام حسین (ع) و واقعه کربلا آشنا شدم و از این که امام حسین(ع) با آن همه شجاعت و شهامت در برابر دشمن جنگید و شهید شد قلبم شکست و فهمیدم با شهادت امام حسین (ع) دین اسلام زنده نگه داشته شد.

وی در پاسخ به این سؤال که از قرآن چه می‌دانید گفت: بعد از گرایش اولیه به دین اسلام در مورد قرآن تحقیق کردم و وقتی سوره‌ی نساء را می‌خواندم فهمیدم حضور جایگاه زن در اسلام والاست.

 

او افزود:‌ در مورد سؤالات قرآنی به دفتر آیت الله مکارم شیرازی می‌رفتم و پرس و جو می‌کرد.

زهرا اوستا با بیان اینکه فضای شاهچراغ (ع) فضایی روحانی و معنوی است گفت: ‌شاهچراغ (ع) باعث تسکین و آرامش من می‌شود.

وی همچنین اظهار کرد: هم اکنون احساس بسیار خوب و آرام بخشی دارم و از این که مسلمان شده‌ام بسیار خوشحالم و افتخار می‌کنم که پس از مسلمان شدنم اسم شریف بانوی بزرگ اسلام حضرت زهرا (س) را برای خودم انتخاب کردم.

این بانوی رهیافته زرتشتی گفت: پاکی زن مسلمان یکی از بهترین پیام‌های دین اسلام است و برای من فوق العاده جالب است.

به مناسبت تشرف این بانوی زرتشتی به اسلام از طرف آستان مقدس احمدی و محمدی (ع) بسته فرهنگی یک قواره چادر و یک جلد کلام الله مجید به او اهدا شد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

نکاه شهید مطهری به مسئله حجاب و کتاب لینالونا فرانسوی

ويدئو/

تظاهرات ضدصهیونیستی و نژاد پرستی در پاریس

فرانسویان آزادیخواه و مسلمانان مقیم فرانسه علیه جنایات رژیم صهیونیستی شعار سردادند

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.