سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / انصارالله: آمریکا مردم یمن را برای رونق کارخانه‌های اسلحه‌سازی‌اش می‌کشد
محمد الحوثی

انصارالله: آمریکا مردم یمن را برای رونق کارخانه‌های اسلحه‌سازی‌اش می‌کشد

رئیس‌کمیته عالی انقلاب یمن اعلام کرد، آمریکا مردم یمن را برای رونق کارخانه‌های اسلحه‌‌سازی خود، قتل عام می‌کند.

از جمله پیامدهای جنگ یمن، رونق گرفتن کارخانه‌های بزرگ اسلحه ‌سازی در آمریکا است. چند روز پیش بود که خبر رسید اتاق عملیات مشترک عربستان، انگلیس و آمریکا در استان المهره در شرق یمن تشکیل شده است. اکنون مقامات انصارالله اعلام کرده‌اند که آمریکا با راه‌انداختن این جنگ، به دنبال رونق بخشیدن به کارخانه‌های اسلحه ‌سازی خود است.
«محمد علی الحوثی» رئیس‌کمیته عالی انقلاب یمن اعلام کرد، آمریکا فرزندان ملت یمن را برای رونق کارخانه‌های اسلحه ‌سازی خود کشته است. این مقام یمنی در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: «ترامپ به منظور اجرای وعده‌های انتخاباتی در کاهش نرخ بیکاری و پرداخت بدهی‌ها و در ازای پول کشورهای عربی حوزه خلیج‌فارس و به منظور نقشه‌های اسرائیل، مردم یمن را کشته است.»
وی افزود: «مردمی که روزانه در تجاوزات آمریکا، عربستان‌، امارات و متحدانش کشته می‌شوند و با صدای انفجار بمب‌های آمریکایی و بوی گازها (از خواب) بیدار می‌شوند و بقایای پیکر قربانیان قتل عام‌ها را می‌بینند، همین مردم با به راه‌انداختن کمپین (در فضای مجازی) و انتشار کلیپ‌ها و تصاویر کودکان، زنان و سالخوردگان شهید یمنی، تاکید می‌کنند که آمریکا عامل اصلی کشتار ملت یمن است.» الحوثی در این توئیت از هشتگ «#آمریکا-مصدر-قتل-الشعب-الیمنی» (آمریکا منبع کشتار ملت یمن) استفاده کرده است.
خبر دیگر اینکه، اتاق عملیات افسران ارتباط و هماهنگی رصد نقض توافقنامه سوئد در استان الحدیده (غرب یمن) اعلام کرد، ائتلاف سعودی در ماه نوامبر(آبان) ۶۵۶۹ بار توافق آتش‌بس استکهلم را نقض کرده است. بر اساس گزارش «الخبر الیمنی»، نیروهای ائتلاف متجاور در ماه نوامبر ۱۱۰۹ بمباران موشکی و توپخانه‌ای و ۴۹۶۰ بار شلیک با سلاح‌های مختلف به سمت الحدیده داشته‌‌اند علاوه‌بر اینکه ۵ بار تلاش برای نفوذ توسط آنها ثبت شده و ۲۳ مورد استحکامات جنگی جدید ایجاد کرده‌اند. در ادامه این گزارش آمده، در ماه نوامبر میلادی ۵ حمله هوایی و ۹۶ پرواز جاسوسی بر فراز مناطق مختلف استان الحدیده ثبت شده است.
تابستان سال ۲۰۱۸ هیئت دولت صنعا و هیئت دولت منصورهادی برای اولین بار توانستند در استکهلم سوئد، بر سر آتش‌بس در استان الحدیده و جابه‌جایی نیروها به توافق برسند، کارشکنی‌های ائتلاف سعودی تا کنون مانع از تحقق این امر شده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

انصارالله: عملیات‌های یمن در دریای سرخ ادامه دارد/ آمریکا و انگلیس درهای جهنم را به‌روی خود باز کردند

مهدی المشاط رئیس شورای‌عالی سیاسی یمن به آمریکا و انگلیس هشدار داد

طنز/تحویل بگیر!

واقعیت این است که حزب‌الله دارد اسرائیل را به عصر حجر باز می‌گرداند‌

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.