سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / آشنایی با ابلیس پاریس
امانوئل ابلیس ماکرون

آشنایی با ابلیس پاریس

جوان ۱۵ ساله بود که در مدرسه با استاد ۴۰ ساله ی خود زنا می کرد.

این دانش آموز فساد پيشه با معلم مدرسه خود به نام《prijitte Trogneux》كه ٤٠ سال عمر داشت و صاحب شوهر و سه فرزند نیز بود در مدرسه《پرفيدنس》در شهر《أميان》به نام رابطه عشقی زنا میکرد، هنگاميكه شوهرش《بريجيت تروينو》از رابطه زنش با دانش آموز پانزده ساله اش مطلع می گردد، به اداره مدرسه شكايت می كند كه منجر به تبديلی خانم بريجيت تروينو به مدرسه ديگر در همان منطقه میشود، والدین دانش آموز نیز فرزند خود را به مدرسه دیگری در شهر《پاريس 》انتقال مي دهند.

اما دانش آموز و معلمی که ۲۵ سال تفاوت سنی نیز داشتند از یکدیگر دست نکشیده ونهایتا دانش آموز در سن ١٨ سالگی هنگامیكه از مدرسه فارغ گشت، با معلمش که به تازگی از شوهرش طلاق گرفته بود، در سال ٢٠٠٧ ميلادي رسما ازدواج کردند.
اکنون این دانش آموز مفسد و بزهکار، بعد از ازدواج با معلم متاهل خود که دارای سه فرزند نیز بود، یکی از رهبران ستمکار و ظالم کشوری اروپایی است، كه در طول دوره حکمرانی خود جرایم عدیدی را مرتکب شده است، اما اکنون این فرد بزهکار و فاسد، سر دشمنی و عداوت را با دینی باز کرده است که در آن دین تجاوز و زنا با استاد را حرام قرار داده است.
و همواره ملتش را ترغیب میدهد تا کاریکاتور های پیامبر معصوم و خوش آوازه اسلام را رسم کنند. شخصیتی که معلم بشریت بود و همواره مردم را به اخلاق حمیده و صفات انسانی دعوت مینمود و حتی دشمنان معاصر او به صفات خوب ایشان معترف بودند.

آن دانش آموز مفسد و بزهکار، اکنون شخص اول کشور فرانسهامانوئل مکرونو فرد کینه توز است که این روزها خود را برای جنگ با خدا و رسولش آماده کرده است.


او باید بداند که تمام کوشش و تلاشش به سان عو عو کردن سگان است که هیچ سودی در بر ندارد.

سرهایمان، جان هایمان و پدر و مادرمان فدایت یا رسول الله ، محبت رسول الله ﷺ در میان قلب هایمان جای دارد

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

دیدار بدون تشریفات رئیسی با زائران حرم حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها)

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی رییس‌جمهور

نکاه شهید مطهری به مسئله حجاب و کتاب لینالونا فرانسوی

ويدئو/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.