سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / چرا مسلمانم / تازه مسلمان خلبان در نیروی هوایی ایالات متحده

تازه مسلمان خلبان در نیروی هوایی ایالات متحده

طبق آیین نامه جدیدی که به تازگی به تصویب رسیده، یک تازه مسلمان آمریکایی نخستین خلبانی است که اجازه ریش گذاشتن به دلایل مذهبی را به دست آورده است.

به نقل از airforcetimes، یک تازه مسلمان آمریکایی نخستین خلبان در نیروی هوایی ایالات متحده است که اجازه ریش گذاشتن به دلایل مذهبی را به دست آورده است.

عبدالرحمن گیتین، خلبان اسکادران واکنش احتمالی تیپ 821 ایالات متحده است که به دین اسلام گرویده و برای ریش گذاشتن در نیروی هوایی آمریکا باید اجازه ویژه داشته باشد. وی که در یک خانواده کاتولیک بزرگ شده نخستین بار علاقه به دین اسلام را زمانی که در پادگان ازمیر در ترکیه فعالیت داشت به دست آورد و زمانی که به ایالت هاوایی در آمریکا برگشت این اشتیاق در او پایدار ماند.

وی در این باره گفته است: زمانی که ترکیه را ترک کردم احساس می کردم جزئی از وجودم را آنجا جا گذاشته ام. شروع به قرائت قرآن کردم و هر چه بیشتر آموختم بیشتر به آموزه های اسلام علاقه مند شدم.

این عضو نیروی هوایی سپس به مسجدی در هاوایی رفته و پس از پرس و جوی بیشتر به دین اسلام گروید. وی پس از اسلام آوردن خودش را برای چالش هایی که با آن ها در فضای غرب روبرو خواهد بود آماده کرد.

منبع: حوزه نیوز

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

 یک دختر مسلمان می‌تواند در برهه‌های مختلف نقش‌های مؤثری داشته باشد

فردا مصادف است با ولادت حضرت فاطمه معصومه(سلام الله علیها) و روز دختر

نکاه شهید مطهری به مسئله حجاب و کتاب لینالونا فرانسوی

ويدئو/

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.