سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کلیپ‌های دیگران / شما جوان های عزیز به توفیق الهی شکست آمریکا را خواهید دید

شما جوان های عزیز به توفیق الهی شکست آمریکا را خواهید دید

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: «آرایش دشمن آرایش جنگی است؛ از لحاظ اقتصادی، سیاسی و فضای مجازی آرایش جنگی گرفته؛ فقط از لحاظ نظامی علی‌الظّاهر آرایش جنگی ندارد که آن هم البتّه حواس نظامی‌های ما جمع است؛ در مقابل این دشمنی که آرایش جنگی در مقابل ملّت ایران گرفته، ملّت ایران بایستی آرایش مناسب بگیرد….
اتّحاد مسئولین کشور با مردم، مردم با مسئولین کشور؛ این است که به این کشور اقتدار میبخشد و تا حالا اقتدار بخشیده و بحمدالله این اقتدار هست؛ این [اقتدار] را حفظ کنند.

و بدانند به توفیق الهی این توطئه‌هایی که دشمن دارد انجام میدهد، همه‌ی این تدبیرهایی که علیه ملّت ایران دارند انجام میدهند، با وجود تبلیغات وسیعی که برای مشوب(پریشان کردن، مشتبه کردن) کردن ذهن ها و مخلوط کردن صحنه دارند، به ضرر خود او تمام خواهد شد.

شما جوان های عزیز به توفیق الهی شکست آمریکا را خواهید دید؛ به توفیق الهی به زانو در ‌آمدن صهیونیسم را خواهید دید؛ به توفیق الهی عظمت و عزّت نهایی ملّت ایران را مشاهده خواهید کرد.

رحمت خدا بر امام بزرگوارمان، رحمت خدا بر شهدای عزیزمان، رحمت خدا بر همه‌ی مجاهدان راه حق. والسّلام علیکم و‌ رحمة‌الله و‌ برکاته» ۱۳۹۸/۰۲/۱۱

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت

رسانه‌های صهیونیستی

تاریخ تلخ

ربیعی سخنگوی دولت بی تدبیر و ناامیدو خروج ترامپ از برجام

3 دیدگاه

  1. چرا این فیلم حذف شد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

  2. سلام و تشکر
    ان شاءالله خداوند در برآوردن این وعده ها تعجیل فرماید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.