سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / «آبشار اندیشه» و «مقتل نوجوان» رونمایی می‌شوند

«آبشار اندیشه» و «مقتل نوجوان» رونمایی می‌شوند

مراسم رونمایی از دو مجموعه‌کتاب «آبشار اندیشه» و «مقتل نوجوان» و تجلیل از پدیدآورندگانشان دوشنبه ۲۷ مرداد، در کتاب‌فروشی چاپ و نشر بین‌الملل برگزار می‌شود.

مراسم رونمایی از دو کتاب «آبشار اندیشه» و «مقتل نوجوان» اثر علی شعیبی روز دوشنبه ۲۷ مرداد، در کتاب‌فروشی چاپ و نشر بین‌الملل برگزار می‌شود.

نویسنده کتاب «مقتل نوجوان» زندگینامه و سیر حوادث منتهی به کربلا و عاشورا را به‌طور مستند و طبق شیوه مقتل‌نویسی، اما ویژه نوجوانان تدوین کرده و به تصویر کشیده است.

این کتاب توسط مؤسسه فرهنگی هنری قدر ولایت در ۱۱۲ صفحه رقعی و قیمت ۱۸هزار تومان منتشر شده است.

کتاب «آبشار اندیشه» هم  ۴۶ قسمت دارد که هر قسمت از آن، ۵ موضوع و طرح سؤال را در بر می‌گیرد و در مجموع ۲۳۰ موضوع و سؤال طرح می‌شود تا نوجوانان را به تفکر درباره مسائل مختلف پیرامون خود و جهان خلقت وا دارد.

نویسنده این‌کتاب به‌ این‌طریق، نحوه فکرکردن و چگونه فکرکردن را به نوجوانان آموزش می‌دهد. ورزیده‌کردن و عادت‌دادن نوجوانان به تفکر، آنها را از بسیاری از ساده‌اندیشی‌های بی‌جهت و فتنه‌گری‌های دیگران در امنیت قرار می‌دهد؛ به‌ویژه در دنیایی که فضای مجازی واقعیت‌ها را به گونه‌ای دیگر تصویر می‌کند.

تصویرگری این‌کتاب به‌عهده محمدحسین صلواتیان بوده و کتاب با ۷۲ صفحه و قیمت ۲۰ هزار تومان منتشر شده است.

برنامه رونمایی از این دو اثر و تجلیل از پدیدآورندگانشان، روز دوشنبه ۲۷ مرداد از ساعت ۱۶ در کتابفروشی چاپ و نشر بین‌الملل واقع در میدان فلسطین شهر تهران برگزار می‌شود.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تحسین رهبر انقلاب از برنامه تلاوت قاریان نوجوان در شبکه قرآن

برنامه تلاوت روزانه یک جزء از قرآن کریم توسط قاریان نوجوان مورد عنایت و قدردانی مقام معظم رهبری قرار گرفت.

کتاب «چالش‌های تاریخی» اثر سلیمی نمین رونمایی شد

سلمی نمین در مراسم رونمایی از کتاب چالش‌های تاریخی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.