سرخط خبرها

بایگانی روزانه: ۲۱ خرداد ۱۳۹۹

طنز/ من و بیل!

گفت: خانم کاندولیزا رایس وزیر خارجه جرج بوش به ایران اعتراض کرده و گفته است ایران نباید از اعتراضات مردم آمریکا استفاده تبلیغاتی بکند! گفتم: استفاده تبلیغاتی نیست، اطلاع‌رسانی است. گفت: رایس می‌گوید شما هم در ایران جنبش سبز را سرکوب کردید! گفتم: سردمداران و اصحاب فتنه هم پادوهای رژیم …

ادامه نوشته »

استفاده از واژه بیگانه در نامگذاری تولید داخل ممنوع است/ صداوسیما در پخش تبلیغات، زبان فارسی را رعایت کند

حدود یک سال پیش محمود شالوئی حکم مشاور وزیر ارشاد در امور پاسداشت زبان فارسی را از او گرفت. شالوئی حالا از مصوباتی می‌گوید که دستگاه‌ها باید در زمینه زبان فارسی و نام‌گذاری‌ها به آن توجه کنند؛ اینکه مهم‌ترین مسئله با صداوسیما و پخش تبلیغات است.

ادامه نوشته »

پرس‌تی‌وی، العالم و آی فیلم در آستانه تعطیلی/ جبلی: حتی یک دلار از سهمیه ارزی خود را نگرفته‌ایم

معاون برون مرزی صداوسیما گفت: ما مشکل قطعی را در مورد بقیه شبکه هایمان هم داریم و طی روزها و هفته های آینده شبکه های مهم ما مثل پرس تی وی، العالم، آی فیلم انگلیسی و عربی نیز از روی ماهواره حذف خواهند شد.

ادامه نوشته »

سردار حاجی زاده: رفاقت و صمیمیت ارتش و سپاه ریشه‌دار است/ انتشار تصاویر عملیات انتقام خون شهید صیاد شیرازی

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با تاکید بر اینکه رفاقت و صمیمیت ارتش و سپاه ریشه‌دار است، گفت: انتقام خون شهید صیاد شیرازی موضوعی حیثیتی برای پاسداران بود

ادامه نوشته »

سرنگونی سی-130 در پایگاه التاجی/آسمان عراق برای آمریکا ناامن شد

پس از اینکه مقامات عراقی از برخورد یک راکت به نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر دادند اعلام شد، یک هواپیمای نظامی ائتلاف آمریکا نیز در پایگاه التاجی سقوط کرده است. این یعنی آسمان عراق برای آمریکا نا امن شده است.

ادامه نوشته »

نماینده رد صلاحیت شده از پنجره وزارت کشور به مجلس برگشت!

به‌رغم ادعای مقامات دولت مبنی بر عدم به‌کارگیری نمایندگان دوره قبل در دستگاه‌های دولتی، به تازگی خبر رسیده یکی از نمایندگان که صلاحیتش برای ورود به مجلس یازدهم هم از سوی شورای نگهبان رد شده، با سمت معاون پارلمانی وزیر کشور به بهارستان باز خواهد گشت! موضوعی که ورود جدی نهادهای نظارتی را می‌طلبد.

ادامه نوشته »

اعتراضات مردم آمریکا در تاریخ این کشور بی‌سابقه است

روزنامه آمریکایی به نقل از کارشناسان علوم سیاسی این کشور اعلام کرده، بررسی‌ها نشان می‌دهد اعتراضات این روزهای آمریکا به لحاظ گستره جغرافیایی و میزان مشارکت مردمی، در تاریخ آمریکا سابقه نداشته است.

ادامه نوشته »

جای خالی صداوسیمای مستضعفین در آمریکا!

  این روزها بهترین فرصت است تا رسانه های حقیقت طلب و آزاده جهان صدای مردم تحت ستم سیاه پوست آمریکا را به جهان برسانند. اما در یک غفلت تاریخی و انفعال به تمام معنا صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران صرفا کاری جز بازپخش تصاویر آرشیوی رسانه های خبری دنیا نمی …

ادامه نوشته »