سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / تبعات شکست عملیات رژیم صهیونیستی علیه ایران

تبعات شکست عملیات رژیم صهیونیستی علیه ایران

«لاپید یائیر» رهبر مخالفان نتانیاهو در واکنش به توئیت وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: تاکنون هیچ وزیری به این اندازه به امنیت اسرائیل و وجهه و جایگاه بین‌المللی آن آسیب وارد نکرده است.

: «لاپید یائیر» رهبر مخالفان نتانیاهو در واکنش به توئیت وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی گفت: تاکنون هیچ وزیری به این اندازه به امنیت اسرائیل و وجهه و جایگاه بین‌المللی آن آسیب وارد نکرده است.

لاپید اضافه کرد: بن‌گویر در یک توییت نابخشودنی یک کلمه‌ای موفق شد اسرائیل را از تهران تا واشنگتن مسخره و شرمنده کند.

وی اضافه کرد: هرکس به‌جز نتانیاهو نخست‌وزیر ‌بود، امروز صبح او را از کابینه اخراج می‌کرد.

بن گویر گفت: حتی وزرایی که در کنار نتانیاهو نشسته و مثل گوسفند سکوت می‌کنند هم در برابر اقدامات او مسئولند. آنها بخشی از شکست نابخشودنی امنیت و ارزش اسرائیل هستند.

«ایتامار بن گویر» وزیر امنیت داخلی رژیم صهیونیستی روز جمعه در واکنش به خرابکاری ناموفق مزدوران این رژیم که در واکنش به عملیات موشکی و پهپادی جمهوری اسلامی در سرزمین های اشغالی فلسطین انجام شد در توئیتی یک کلمه ای نوشته بود: ضعیف.

حوالی ساعت ۴ بامداد امروز، پدافند هوایی پایگاه هشتم شکاری اصفهان برای رهگیری به کار افتاد و صدای پدافند از سمت شمال شرق اصفهان بگوش رسید.

امیر سرتیپ دوم میهن‌دوست، ارشد نظامی آجا در اصفهان نیز در این رابطه گفت: این صدا، مربوط به شلیک پدافند هوایی اصفهان به یک شیء مشکوک بوده و هیچ خسارت و حادثه‌ای نداشته‌ایم.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

زندان‌های سری رژیم صهیونیستی کشتارگاه‌های انسانی است

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس)

عصبانیت نماینده رژیم صهیونیستی در سازمان ملل

گیلعاد آردان، نماینده رژیم صهیونیستی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.