سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / انقلاب اسلامی / بزودی لشگر شهدا / خودتان را مدیون امام خامنه‌ای بدانید

خودتان را مدیون امام خامنه‌ای بدانید

جلالی‌نسب برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) به سوریه رفت و در ۲۰ آذر سال ۹۵ در نبرد با تروریست‌های داعشی در شهر تدمر سوریه به شهادت رسید.

شهید مدافع حرم احمد جلالی‌نسب‌، معاون عملیات یگان امنیتی سپاه امام علی‌ابن‌ابی‌طالب(ع) استان قم و از فعالان و خادمان هیئت رزمندگان اسلام و خادم افتخاری حرم حضرت معصومه(ع) و مسجد مقدس جمکران بود.

جلالی‌نسب برای دفاع از حریم اهل بیت(علیهم السلام) به سوریه رفت و در ۲۰ آذر سال ۹۵ در نبرد با تروریست‌های داعشی در شهر تدمر سوریه به شهادت رسید. پیکر پاک این شهید، چند سال مفقود بود و فروردین سال ۱۳۹۹ توسط گروه‌های تفحص، یافته شد و به وطن بازگشت.

شهید مدافع حرم احمد جلالی‌نسب، در بخشی از وصیت‌نامه‌اش نوشته بود: «اینجانب دفاع از حرم اهل‌بیت سلام‌الله علیهم را با علم و آگاهی به اینکه وظیفه هر مسلمانی دفاع از اهل بیت‌ (علیهم السلام) که همان اجر و مزد رسالت نبی‌اکرم است و در قرآن کریم آمده است انتخاب کردم و خدا را شاهد و ناظر می‌گیرم که مسائل مادی و هیچ اجباری در این راه نبوده است و به همسر و فرزندانم توصیه می‌کنم که همیشه و در همه حال پیرو ولایت ائمه‌‌اطهار و ولی‌‌فقیه زمان حضرت امام خامنه‌ای باشند و خود را مدیون دین مبین اسلام و رهبری و انقلاب بدانند.

از هیچ کوششی برای دفاع از حریم ولایت دریغ نکنند و به پسران ارجمندم توصیه می‌کنم که ضمن مواظبت از مادر و خواهر خود هر لحظه و زمان آماده جانفشانی در راه اسلام و ولایت باشند و به همسر و دخترم وصیت می‌کنم که با حفظ حجاب خود و تشویق پسرانم به دفاع از اسلام پاسدار خون شهیدان باشند و هرگونه کوتاهی و قصوری از من را ببخشند و حلالم کنند.

 

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

روضه شهادت امام صادق(علیه السلام)

مداحی حاج منصور ارضی.

شهادت امام جعفر صادق علیه السلام

مداحی مهدی رسولی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.