سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / کتاب برگزیده / کتاب همایش انتفاضه‌ی فلسطین

کتاب همایش انتفاضه‌ی فلسطین

نظرات و رهنمودهای رهبر معظّم انقلاب اسلامی درباره‌ی نهضت بیداری اسلامی و انتفاضه

درباره کتاب

متن دو سخنرانی رهبر معظّم انقلاب اسلامی در اجلاسهای بین‌المللی بیداری اسلامی و حمایت از انتفاضه‌ی فلسطین به چهار زبان

صفحاتی از کتاب

رئيس جمهور آمريكا مي‌گويد كه امنيت اسرائيل خط قرمز اوست. اين خط قرمز را چه عاملي ترسيم كرده است؟ منافع ملت آمريكا يا نياز شخص اوباما به پول و پشتيباني كمپانيهاي صهيونيستي براي به دست آوردن كرسي دومين دوره‌ي رياست جمهوري؟ تا كي شماها خواهيد توانست ملت خود را فريب دهيد؟ آن روزي كه ملت آمريكا به درستي دريابد كه شماها براي چند صباح بيشتر باقي ماندن در قدرت، تن به ذلت و تبعيت و خاكساري در برابر زرسالاران صهيونيست داده‌ايد و مصالح ملت بزرگي را در پاي آنان قربان كرده‌ايد با شما چه خواهد كرد؟
حضار گرامي و برادران و خواهران عزيز بدانيد اين خط قرمز اوباما و امثال او به دست ملتهاي به پا خواسته‌ي مسلمان شكسته خواهد شد. آنچه رژيم صهيونيست را تهديد ميكند، موشكهاي ايران يا گروه‌هاي مقاومت نيست تا در برابر آن سپر موشكي در اينجا و آنجا به پا كنند؛‌ تهديد حقيقي و بدون علاج، عزم راسخ مردان و زنان و جواناني در كشورهاي اسلامي است كه ديگر نمي‌خواهند آمريكا و اروپا و عوامل دست نشانده‌شان بر آنان حكومت و تحكم و آنان را تحقير كنند.
البته آن موشكها هم هرگاه تهديدي از سوي دشمن بروز كند وظيفه‌ي خود را انجام خواهند داد. فَاصْبِرْ إِنَّ وَعْدَ اللهِ حَقٌّ وَلَا يَسْتَخِفَّنَّكَ الَّذِينَ لَا يُوقِنُونَ.

موضوعات مهم

الف – بیداری اسلامی و قیامها و انقلابهای کنونی جهان اسلام/ پیش‌زمینه تاریخی/ تأثیر انقلاب اسلامی ایران/ سه نقطه‌ی اساسی در بررسی نهضت کنونی/ اصول انقلابهای کنونی/ آسیب‌ها و خطرها/ توصیه‌ها ب – فلسطین؛ مسأله‌ی اوّل مشترک بین کشورهای اسلامی بین کشورهای اسلامی/ مشخصات منحصر به فرد مسأله‌ی فلسطین/ اسراییل؛ پایگاه نظامی/ امنیتی و سیاسی استکبار در قلب سرزمینهای اسلامی/ انقلاب اسلامی ایران و مسأله‌ی فلسطین/ بیداری اسلامی و مقاومت اسلامی و مسأله‌ی فلسطین/ مذاکرات سازش؛ توطئه‌ی استکبار و دولتهای وابسته عرب/ درسهای گذشته و نقشه‌ی راه آینده

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رونمایی از تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «دختر قالی‌باف»

فضل و صلوات خداوند بر بانوی صبور و مقاوم..

بازدید۳ ساعته امام خامنه‌ای از نمایشگاه بین‌المللی کتاب

سی و پنجمین سال نمایشگاه کتاب تهران

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.