سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / تحلیل نظامی فرمانده کل ارتش از اهمیت حضور پرشور در انتخابات

تحلیل نظامی فرمانده کل ارتش از اهمیت حضور پرشور در انتخابات

فرمانده کل ارتش با بیان اینکه انتخابات یک حضور در صحنه بسیار مهم است، گفت: حضور پرشور در انتخابات موجب افزایش اقتدار و ارتقا قدرت بازدارندگی می‌شود.

تبریز، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران با حضور در منطقه پدافند هوایی غرب از بخش‌های مختلف این یگان پدافندی بازدید و آمادگی دفاعی و توان رزم منطقه غرب ارتش را مورد ارزیابی قرار داد.

امیرسرلشکر موسوی در حاشیه این بازدید، در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی غرب با بیان اینکه علاوه بر شرکت فردی در عرصه انتخابات، باید دیگران را نیز به حضور در انتخابات ترغیب کنیم گفت: انتخابات  یک حضور در صحنه بسیار مهم است، دشمن را از دشمنی مأیوس و دلسرد و همه ملت را به حضور دلگرم و امیدوار کرده، همچنین به همان نسبت، مسئولان را برای خدمت به مردم جدی‌تر می‌سازد.

وی با تأکید بر اینکه حضور پرشور در انتخابات موجب  افزایش اقتدار و ارتقا قدرت بازدارندگی می‌شود اذعان داشت: اولین مولفه  تأثیرگذار در ارتقا قدرت بازدارندگی، حمایت مردم عزیز کشورمان از انقلاب و نظام اسلامی و حضور آنان در صحنه است؛ اگر انسجام، وحدت و همدلی در بین مردم و نیروهای مسلح نبود، امروز صحبت و خبری از ایران مقتدر وجود نداشت.

فرمانده کل ارتش در پایان ضمن قدردانی از اقدامات تأثیرگذار و بی‌شائبه فرماندهان و کارکنان منطقه پدافندهوایی غرب در راستای تأمین امنیت کشور خاطرنشان کرد: قطعاً پژوهش محوری، طراحی و توسعه تسلیحات کارآمد و نیز بهره‌وری تجهیزات پدافندی متناسب با تهدیدات روز، باید در اولویت باشد

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

رئیس‌جمهور برای افتتاح سد قیزقلعه‌سی وارد تبریزشد

آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور

هدف عراقی‌ها از تصرف بازی دراز/ خوابی که شهید شیرودی دید

هدف عراقی‌ها از تصرف بازی دراز و مناطق اطراف این بود که بتواند به راحتی به کرمانشاه و ایلام دست پیدا کند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.