سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / آیت‌الله نوری همدانی: مردم با انتخاب اصلح زمینه‌ساز ایرانی قوی باشند

آیت‌الله نوری همدانی: مردم با انتخاب اصلح زمینه‌ساز ایرانی قوی باشند

مرجع تقلید شیعیان با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو از آحاد ملت شریف ایران خواست که به پای صندوق‌های رای بیایند و با انتخاب کاندیدای اصلح، زمینه‌ساز ایرانی قوی باشند.

قم، آیت الله حسین نوری همدانی عصر امروز در دیدار سعید جلیلی، ضمن تسلیت شهادت امام محمد باقر (ع)، با اشاره به سبقه انقلابی جلیلی و خدمات وی، اظهار کرد: فداکاری و خدمت برای اسلام و ایران در سابقه شما موجود است.وی در ادامه با اشاره به کلام امیر المومنین (ع) خطاب به مالک اشتر در نامه 53 نهج البلاغه گفت: در کلام امام راحل بعد از قرآن، ما کتابی به جامعیت قرآن نداریم.

مرجع تقلید شیعیان گفت: حضرت امیرالمومنین(ع) مالک اشتر را به رفتار محبت آمیز با مردم توصیه نمودند و فرمودند: «وأشعِرْ قَلبَكَ الرَّحمَةَ لِلرَّعِیَّةِ ، والمحبَّة لَهُم ، واللُّطفَ بهِم ، ولاتَكونَنَّ علَیهِم سَبُعا ضارِیا تَغتَنِمُ أكلَهُم ؛ فإنَّهُم صِنفانِ : إمّا أخٌ لَكَ فی الدِّینِ ، أو نَظیرٌ لَكَ فی الخَلقِ...» مردمی که تحت سیطره شما هستند دو صنف هستند؛ یا برادران دینی شما هستند و یا از کسانی که شما را پذیرفته اند، با آن دو به نیکی و انصاف رفتار کن.

وی با اشاره به بخش دیگری از این نامه گفت: مردم ستون دین هستند و سپری در برابر دشمنان. مرجع تقلید شیعیان افزود: به مردم توجه کنید، مردم خیلی مهم هستند، در جنگ تحمیلی همین مردم جان و مال و فرزندان برومند خود را در راه دفاع از اسلام و ایران فدا نمودند.

باید توجه کرد که همه فعالیت ها برای رفاه مردم‌ باشد.وی با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو از آحاد ملت شریف ایران خواست که به پای صندوق‌های رای بیایند و با انتخاب کاندیدای اصلح، زمینه ساز ایرانی قوی باشند.

آیت‌الله نوری همدانی با اشاره به جنایات آمریکا در حق ملت ایران و جنایات اسرائیل در غزه، گفت: استکبار ستیزی و شناخت دشمن خصوصاً صهیونیست و آمریکا بسیار لازم است.

همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند مستکبران ظاهرشان در جمع خودشان اتو کشیده‌اند ولی در حق ملت‌ها طبیعت کلب را دارند.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: این انقلاب، پیروزی خون بر شمشیر بود و ان شاءالله زمینه ساز ظهور باشد.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

وقتی اشرافیت مدعی مشارکت حداقلی مدعی اکثریت می‌شود

حزب اشرافی کارگزاران

دوگانه‌های تخیلی نسازید

پزشکیان، نامزد ریاست جمهوری مدعیان اصلاحات

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.