سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / بیانیه خانواده شهید سلیمانی در آستانه انتخابات: از حاج قاسم خرج نکنید

بیانیه خانواده شهید سلیمانی در آستانه انتخابات: از حاج قاسم خرج نکنید

خانواده شهید حاج قاسم سلیمانی در آستانه چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری بیانیه‌ای صادر کردند که متن آن را در ادامه می‌خوانید:

«بسم الله الرحمن الرحیم»

شهادت رئیس‌جمهور مردمی و خستگی‌ناپذیر جناب آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و همراهان گرانقدر ایشان (رحمت‌الله‌علیهم) عموم مردم ایران را داغ‌دار کرد.

به‌رغم ابعاد سوگ‌ناک این حادثهٔ بزرگ، تشییع باشکوه «شهیدان پرواز اردیبهشت» به صحنهٔ «صبر، استقامت و ایستادگی» مردم ایران تبدیل شد و اکنون نیز همگی در آستانهٔ انتخاباتی سرنوشت‌ساز قرار داریم.

در آستانهٔ چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری خانوادهٔ شهید سلیمانی بنابر وظیفهٔ اجتماعی خود، نکاتی را فروتنانه خدمت ملت عزیز ایران تقدیم می‌کند:

الف: حضور و مشارکت پرشور ملت ایران می‌تواند ضمن خنثی کردن توطئه‌های آشکار و پنهان دشمنان، افزایش همبستگی اجتماعی و تقویت وحدت ملی را همراه داشته باشد.

ب: نامزدهای محترم این انتخابات که می‌بایست متعهد به خدای متعال، اسلام عزیز و قانون اساسی باشند، بهتر است برای هرچه سالم‌تر برگزار شدن این انتخابات، از درگیری‌های تنش‌زا، بیهوده و بی‌حاصل خودداری کنند.

ج: چنانچه نامزدها، طرفداران و علاقه‌مندان آنان قصد دارند در این رقابت از شهید عزیزمان سخن بگویند، توجه خود را معطوف به تبیین اندیشه، اصول و مبانی مکتب حاج قاسم کنند و از بیان سخنان نادرست، پرهیز نمایند.

شهید سلیمانی سرمایه‌ای ملی و فراجناحی است؛ مردم نیز ایشان را با این ویژگی می‌شناسند و انتظار دارند در رقابت‌های انتخاباتی، این مهم ملاحظه و رعایت شود؛ ان‌شاءالله.

خانوادهٔ شهید حاج قاسم سلیمانی
نوزده خرداد ۱۴۰۳

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

وقتی اشرافیت مدعی مشارکت حداقلی مدعی اکثریت می‌شود

حزب اشرافی کارگزاران

سلیمانی و رئیسی؛ دو شهیدی که شاخص انتخاب مردمند

فرمایشات امیرالمؤمنین علیه‌السلام

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.