سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / اصلاح طلبان موج جدید تخریب دولت رئیسی را آغاز کردند/ اعتراض بی‌کارنامه‌ها به کارنامه پربار دولت سیزدهم

اصلاح طلبان موج جدید تخریب دولت رئیسی را آغاز کردند/ اعتراض بی‌کارنامه‌ها به کارنامه پربار دولت سیزدهم

اصلاح طلبان که در ذهنیت تاریخی مردم ایران دچار بحران عملکرد هستند، دست به کار تخریب دولت سیزدهم در فضای مجازی شدند.

اصلاح طلبان برای ورود به عرصه انتخابات دست به انتحار سیاسی زده و درحال تخریب دولتی هستند که نقاط مثبت بسیاری داشته است. این جماعت سیاسی سعی دارند فضای تقدیر از دولت رئیسی را با انتقادات مختلف بشکنند و در این راه حتی از اینکه به طور انتحاری به دل موضوعات بزنند نیز خود را مهیا کرده‌اند. نکته اصلی اینجاست که عده‌ای در این حوزه دست به کار تخریب دولت شده‌اند که از جمله افراد تابلودار سیاسی جریان اصلاحات و وابسته به دولت‌های روحانی هستند که با هر کنش سیاسی مخاطب با یک بازگشت خاطره آمیز به عقب به آن‌ها اقداماتشان را یادآوری می‌کند. اما گویی همین افراد تابلودار برای انتحار سیاسی در فضای سیاسی ماموریت یافته‌اند. دور بازخوانی خدمات دولت سیزدهم با حضور رئیس جمهور شهید در فضای انتخاباتی شکل گرفته که اصلاح طلبان خود را بازنده آن می‌دانند و از این روست که یک انتحار سیاسی توسط عوامل این جریان شروع شده است.

در همین راستا، «عباس عبدی»‌ تئوریسین جریان اصلاحات در توئیتی مطرح کرد که کاندیداها باید موضع صریح خود را با اقدامات سه سال اخیر دولت رئیسی مشخص کنند. اینکه وی اینچنین بی پرده مطرح می‌کند که موافقین اقدامات دولت باید مسئولیت آنرا بپذیرند نشان از یک رویه برای دوقطبی سازی و جداسازی گفتمان‌های انتخاباتی دارد. دولت رئیسی قطعا نقاط مثبت زیادی داشته که قابل دفاع است اما با این اولتیماتوم‌های سیاسی مشخص است که اصلاح طلبان به دنبال ایجاد یک فضای سیاسی تند و تبلیغات تخریبی هستند. چیزی که اصلاح طلبان همواره از آن در حوزه سیاسی ارتزاق کرده‌اند و زیست سیاسی شان در این حوزه شکل می گیرد و ادامه می یابد.

از سوی دیگر، کارنامه ‌سازی منفی در حالی که فضای کشور در خصوص اقدامات دولت شهید رئیسی مثبت است، از جمله ترفندهای سیاسی اصلاح طلبان است. «محمد مهاجری»‌ فعال سیاسی که تحرکات دونبشی سیاسی دارد و رسانه‌های اصلاح طلب وی را به عنوان اصولگرا می‌خوانند اما در دایره منافع این جریان کار می کند موضوع قطعنامه اخیر آژانس را که یک دسیسه کاملا سیاسی از سوی غرب است که با اقدامات تروئیکای اروپایی شروع شد را سعی دارد به عنوان نقطه منفی سیاست خارجی دولت سیزدهم معرفی کند. وی که طرفدار دولت قبل بوده است بدون توجه به ناکامی های سیاست خارجی دولت روحانی به طور کاملا فانتزی و رویابافانه یک دولت ماورایی را در ذهن مخاطب ترسیم می‌کند. این در شرایطی است که آنقدر در پیدا کردن نقاط منفی در سیاست خارجی دولت سیزدهم ناکام بوده که یک دسیسه سیاسی را به عنوان یک نقطه ضعف سیاسی معرفی می کند.

همزمان کشورهای  غربی هم پای کار حمایت از اصلاح طلابان آمده اند که همین صدور قطعنامه در فضای سیاسی انتخابات به عنوان یک پاس گل مهم در این زمینه قابل شناسایی است. جالب است که همین پاس گل را افرادی چون مهاجری گرفته و سعی می کنند که این موضوع را گل سازند. جالب است که بی بی سی فارسی، نیز در همین فضا مطرح می کند که تقدیرها از دولت رئیسی به نوعی تقدس گرایی است.

سلبریتی‌هایی نیز بوده‌اند که در فضای سیاسی از مواضع اصلاح طلبان و دولت روحانی حمایت کرده‌اند. ماجرای «رضا رشیدپور»‌که با طرفداری هیجانی و حضور در کمپین انتخاباتی روحانی با عبارت «غوغای روحانی نگر»‌ معروف شد از این دست سلبریتی‌های سیاسی است. حال وی نیز در این فضای سیاسی پا به میدان گذاشته تا فضای مثبت افکارعموی درباره دولت سیزدهم را خدشه دار کند و با شیطنت های خاص خود در این فضا عمل کند.

دسته دیگر افرادی هستند که در فضای کاری دولت سیزدهم نتوانسته‌اند به اهداف خود برسند و حالا مخالف دولت شده اند. «حسین سلاح ورزی» که سبب پاره‌ای از مسائل از ریاست اتاق بازرگانی برکنار شد، حالا مطرح می کند که دولت سیزدهم نمونه‌ای از حکمرانی بد بود.

موضوعی که با پاسخ جالب کاربران آگاه مواجه شد که مطرح کردند که اتفاقا نکات مثبت دولت سیزدهم برکناری همین افراد بود.

با این حال اصلاح‌طلبان سعی دارند شرایط سیاسی کشور را تند کنند تا بتوانند در فضای مطلوب خود که همواره با استبداد فکری و تخطئه دیگران همراه است و افکارعمومی را دچار واهمه و نفرت از رقیب می‌کند، کار خود را پیش ببرند اما فضای مثبتی که درباره اقدامات دولت رئیسی وجود دارد به هیچ وجه با این انتحارهای سیاسی قابل تغییر نیست. خصوصا اینکه دولتی بعد از 8 سال روی کار آمد که با تمامی مشکلاتی که از دولت قبل از خود ارث برده بود، توانست کارهای مثبتی در حوزه‌های سیاست خارجی، عمرانی، اقتصادی، تجارت خارجی و … انجام دهد که بسیاری مطرح می‌کنند که تراز دولت افزایش یافت و و نگاه مردم برای رای دهی با این ارتقای تراز همراه خواهد شد. اما اصلاح طلبان که در ذهنیت تاریخی مردم ایران دچار بحران ضعف عملکردی هستند راهی جز تخریب دیگران برای موجه جلوه دادن خود ندارند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

دولت سیزدهم در بین قشر جوان و دانشجو امیدآفرینی داشت

سخنگوی دولت

چگونه خاموشی‌ها در دولت سیزدهم رفع شد؟

سه سال گذشته در تابستان قطعی برق نداشتیم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.