سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / دخالت مستقیم ارتش آمریکا در کشتار النصیرات

دخالت مستقیم ارتش آمریکا در کشتار النصیرات

در پی این عملیات بزدلانه که در پوشش کامیون‌های یخچال دار و به اسم کمک‌های بشردوستانه از طریق بندر شناور ساخته شده توسط آمریکایی‌ها صورت گرفت بیش از ۲۴۰ فلسطینی شهید و تعداد بیشتری زخمی شدند

: رژیم جنایتکار صهیونیستی در جدیدترین جنایت خود در نوار غزه، امروز طی چند ساعت حملات وحشیانه هوایی، توپخانه ای و زمینی بیش از ۲۰۰ نفر از غیرنظامیان اردوگاه النصیرات را به خاک و خون کشید. در پی این حملات جنایتکارانه که با همراهی و کمک نیروهای ارتش تروریستی آمریکا صورت گرفت  ۴ نظامی صهیونیست اسیر در دستان نیروهای مقاومت فلسطین فراری داده شدند. در جریان این عملیات تعداد زیادی زن، کودک و سالخورده ساکن اردوگاه النصیرات به شهادت رسیده و تعداد بیشتری زخمی شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی پس از ۸ ماه جنایت و کشتار غیرنظامیان، حمله به بیمارستان‌ها و مراکز آموزشی و غیرنظامی در آخرین جنایت خود علیه مردم مظلوم غزه به اردوگاه النصیرات حمله کرده و توانست چهار نظامی اسیر خود را فراری دهد ولی همچنان در یافتن بیش از ۱۳۰ اسیر دیگر ناتوان مانده است. 

در پی این عملیات بزدلانه که در پوشش کامیون‌های یخچال دار و به اسم کمک‌های بشردوستانه از طریق بندر شناور ساخته شده توسط آمریکایی‌ها صورت گرفت بیش از ۲۴۰ فلسطینی شهید و تعداد بیشتری زخمی شدند.

پیش از این نیز قبل از عملیات تاریخی طوفان الاقصی در هفت اکتبر ۲۰۲۳ ارتش رژیم جعلی صهیونیستی بارها در پوشش کامیون غیرنظامی و به شکل تروریستی به شهرهای کرانه باختری یورش برده و تعداد زیادی از مبارزان مقاومت اسلامی فلسطین و حتی غیرنظامیان را به شهادت رسانده بود. این بار اما این جنایت با کمک مستقیم نیروهای ویژه آمریکایی و اسکله شناور ساخت واشنگتن در سواحل غزه صورت گرفت.

اسکله ای که با وعده کمک رسانی و انتقال کمک‌های بشر دوستانه به مردم شمال غزه ایجاد شده بود اما امروز برای کشتار همان مردم به کار گرفته شد. در عملیات تروریستی امروز نقش و تاثیر کمک آمریکایی‌ها به صهیونیست‌ها در نسل کشی غزه به وضوح مشخص شد. دولت و ارتش تروریستی ایالات متحده آمریکا امروز بار دیگر به جهانیان نشان داد که موتور محرک جنایات رژیم در نوار غزه را تامین می‌کند و برای فراری دادن چهار نظامی اسیر صهیونیست حاضر به کشتار صدها نفر از اهالی غزه است.

علاوه بر آن امروز شکست دیگری برای ارتش کودک کش رژیم صهیونیستی رقم خورد و آنها پس از ۸ ماه کشتار مردم غزه تنها چهار نفر را خارج از توافقات انجام گرفته با جنبش حماس فراری دادند که بر خلاف تبلیغات دروغین آنها این ۴ سرباز صهیونیست نیز توسط سربازان آمریکایی و در حمله ای با پوشش کامیون‌ کمک‌های بشردوستانه فراری داده شده و در جریان این عملیات تعدادی از اسرای صهیونیست به هلاکت رسیدند. 

نکته دیگر در خصوص جنایت مشترک امروز رژیم صهیونیستی و آمریکا لغو سخنرانی بنی گانتز بود. رخداد امروز سبب شد تا گانتز که قرار بود در سخنرانی از پیش تعیین شده امروز از کابینه جنگی کناره گیری کند، تصمیم خود را به تعویق بیاندازد. این رویداد تبدیل به امتیازی برای نتانیاهو و دولت راستگرای او در جهت خرید زمان بیشتر برای ادامه جنایات خود در نوار غزه شد که در اصل هدیه و امتیازی بود از سوی دولت آمریکا به دولت راستگرایان افراطی اسرائیل و تمامی شعارها و ژست خیرخواهانه و حقوق بشری چند هفته گذشته دولت بایدن را بر باد داد.

دولت آمریکا برخلاف ادعاهای مکرر در خصوص تمایل به برقراری آتش بس در جنگ غزه هیچ اقدام عملی در این راستا انجام نداده و تنها شرایط را برای انجام جنایات بیشتر صهیونیست‌ها هموار کرده است.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

تمرکز غرب روی انتخابات ایران «بزرگ‌ترین قدرت منطقه»

آمریکا تحقیر شد

اینها اسیر بودن یا مهمونی رفته بودن؟!

پاورقی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.