سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / شهید رئیسی از چیزی گلایه نکرد

شهید رئیسی از چیزی گلایه نکرد

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت با اشاره به ظلمی که به شهید رئیسی از سوی شخصیت‌ها و افرادی که امروز برای ایشان پیام می‌دهند و سخنرانی می‌کنند، شده است، گفت: آیت‌الله رئیسی همواره تاکید داشتند که از من نخواهید کاری که خلاف خواسته رهبر انقلاب است، انجام دهم.

: سپهر خلجی رئیس شورای اطلاع رسانی دولت در گفت‌وگویی با اشاره به شخصیت ولایت باوری شهید آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی تصریح کرد: گاهی به ایشان عرض می‌کردیم در ملاقات‌های پیوسته‌ای که با رهبر انقلاب دارید برخی از این بی‌اخلاقی‌ها را عنوان‌ کنید، ایشان اِبا داشتند و می‌فرمودند هر موقع حضرت آقا را می‌بینم که لبخندی بر لب دارند به خود اجازه نمی‌دهم حرفی بزنم خاطر ایشان مکدر شود.

وی اظهار داشت: از همان روزهای نخست که آیت الله رئیسی مسئولیت ریاست قوه مجریه را بر عهده گرفت، جریان سنگینی در رسانه‌های خارج از کشور و امتداد آن در رسانه‌های داخلی با بسیج کردن همه ظرفیت‌ها علیه ایشان و دولت انقلابی دست به کار شد و تمام تلاش خود را به کار گرفت تا از هیچ‌کاری دریغ نکند؛ از تهمت و تخریب و اتهام گرفته تا طعن و تمسخر، ولی هیچ کدام از اینها باعث نشد آیت الله رئیسی متوقف شود.

رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت مردمی افزود: از نزدیک شاهد اتفاقات زیاد و ظلمی که به شهید رئیسی از سوی شخصیت‌ها و افرادی که امروز برای ایشان پیام می‌دهند و سخنرانی می‌کنند، بودم. سینه‌ام صندوقچه اسرار است.

خلجی با تاکید بر اینکه همه این تلاش‌ها ناموفق بود، عنوان کرد: تصویر زلالی که از ایشان شکل گرفت و مردمی که به صحنه آمدند نشان داد جریانی که در سطح رسانه و غیر رسانه به صورت پیوسته تلاش در تخریب ایشان داشتند، موفق نشد.

وی یادآورشد: اخیرا جریانی علیه دولت دست به کار شده بود و جمعی از اعضای دولت مصرانه از آیت الله رئیسی درخواست کردند در مقابل این جریانی که به ناحق علیه دولت شکل گرفته واکنش نشان دهد، در آخرین جلسه هیات دولت ایشان فرمودند از من نخواهید کاری را انجام دهم‌ که می‌دانم خلاف خواسته رهبر انقلاب است و من در مقابل تمام اتفاقاتی که می‌افتد به شیوه شهید مظلوم بهشتی رفتار می‌کنم.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

دو گزینه پیش روی مردم ادامه راه شهید رئیسی یا عقبگرد به دولت قبل

عقبگرد به سوء مدیریت‌های متمادی دولت‌های یازدهم و دوازدهم حسن کلید

اصرار شهید رئیسی بر اقامه نماز اول وقت

برنامه انتخاباتی.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.