سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / ایران نایب قهرمان تکواندو ارتش‌های جهان شد

ایران نایب قهرمان تکواندو ارتش‌های جهان شد

رقابتهای تکواندو ارتش‌های جهان با نایب قهرمانی تیم منتخب ایران و کسب عنوان فنی‌ترین تکواندوکار برای نماینده کشورمان به پایان رسید.

نقل از فدراسیون تکواندو، این دوره از مسابقات که شنبه ۱۲ خرداد به میزبانی کره جنوبی آغاز شده بود؛ با نایب قهرمانی تیم کشورمان به پایان رسید.

تیم منتخب ارتش ایران که با همت هیئت تکواندو سپاه پاسداران به این مسابقات اعزام شده بود، با کسب دو مدال طلا، چهار نقره و یک برنز روی سکوی نایب قهرمانی ایستاد.

ازبکستان که با همه ملی پوشان خود به این مسابقات آمده بود با ۴ طلا قهرمان شد و کره جنوبی میزبان این دوره از رقابتها با یک طلا، دو نقره و یک برنز سوم شد و فرانسه با یک طلا چهارم شد.

همچنین علیرضا حسین پور که موفق به کسب مدال طلای وزن ۵۸- کیلوگرم شده بود به عنوان فنی‌ترین تکواندوکار انتخاب و معرفی شد.

برای تیم ملی ایران در این مسابقات علیرضا حسین پور و امیرحسین بیضایی دو مدال طلا، امیررضا صادقیان، یاسین ولی زاده، سالار رحمتی و امیررضا اشرافی چهار مدال نقره و امیرعباس رهنما هم مدال برنز کسب کردند.

حسین سلیمانی داور بین المللی کشورمان در این رقابتها قضاوت کرد.علی اشرف قنبری به عنوان سرمربی و مسعود کاظم پور به عنوان مربی هدایت این تیم را برعهده داشتند. جواد الیاسی هم سرپرست تیم بود.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

ملت قهرمان ایران بارها در این سوگ سوختند و از سوگ حماسه آفریدند

این انقلاب با خون شهیدان احیا می‌شود و ما باید از انقلاب و مقاومت که حاصل خون شهداست با افتخار دفاع کنیم.

امام خمینی قهرمان زندگی من است

اگر بخواهم امام خمینی را به فرزندم معرفی کنم به او خواهم گفت که او قهرمان زندگی من است و باعث آزادی بسیاری از مردم ایران و جهان شده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.