سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / بازتاب سخنان رهبر انقلاب در رسانه‌های عبری زبان

بازتاب سخنان رهبر انقلاب در رسانه‌های عبری زبان

 

بعد از حدود یک ساعت از سکوت خبری روزنامه معاریو در گزارشی در این رابطه اعلام کرد: (رهبر ایران) گفت: اطمینان دارد که حماس روند سازش با اسرائیل را خنثی کرده است.

این رسانه در ادامه نوشت: رهبر ایران امروز دوشنبه اعلام کرد، حملات 7 اکتبر که حماس آن را انجام داده روند سازش با عربستان را خنثی کرده است.

معاریو به نقل از رهبر انقلاب نوشت: عملیات طوفان الاقصی پروژه‌ای که می‌خواست اسرائیل از طریق سازش به بخشی از خاورمیانه تبدیل شود را خنثی کرد، آنچه که حماس انجام داده (برای اسرائیل) ویران کننده بود و ضربه‌ای به اسرائیل وارد کرد که غیرقابل جبران است.

چند کانال خبری مهم عبری زبان هم که در شبکه‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند نیز جمله “ضربه ویران گر به رژیم صهیونیستی” را از سخنان رهبر انقلاب منعکس کردند.

شبکه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در خبری در این رابطه نوشت: رهبر ایران در سخنرانی خود تاکید کرد: 7 اکتبر باعث شد تا مسئله فلسطین در کانون توجهات قرار بگیرد.

در ادامه این خبر آمده است، (آیت الله سید) علی خامنه‌ای رهبر ایران امروز اعلام کرد، حمله‌ای که گروه حماس در روز 7 اکتبر علیه اسرائیل انجام داد، پروژه بلند مدت آمریکا، اسرائیل و شماری از کشورهای منطقه را برای تغییرات ساختاری در منطقه‌ را خنثی کرد. و در سایه شرایط فعلی هیچ امیدی به احیای این پروژه وجود ندارد.

رهبر ایران تاکید کرد: از روز 7 اکتبر مسئله فلسطین در کانون و مرکز قرار گرفته است و در این رابطه افزود: این یک عملیات وسیع مردمی بود که باعث شد مسئله فلسطین در اولویت جهانی قرار بگیرد.

شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی هم در بخش شبکه‌های اجتماعی خود جمله عملیات طوفان الاقصی ضربه سخت و غیر قابل جبرانی به رژیم صهیونیستی وارد کرده را از سخنرانی رهبر انقلاب اسلامی در مراسم رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی، در اختیار مخاطبان خود قرار داد.

در این بین پایگاه خبری بوحل تارنمای حریدیم‌ها نیز با انعکاس سخنرانی رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخته و با تیتر (آیت الله خامنه‌ای در موضع تهاجمی: رژیم صهیونیستی در حال از بین رفتن تدریجی است نوشت:  رهبر ایران از حمله 7 اکتبر حماس علیه اسرائیل حمایت کرده و گفت: منطقه ما نیاز مبرمی به این تهاجم داشت.

رهبر ایران افزود: عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی را در مسیری قرار داد که منجر به از بین رفتن آن خواهد شد.

در ادامه این گزارش آمده است: رهبر ایران که در مراسم گرامیداشت سی و پنجمین سالگرد (رحلت) آیت الله روح الله خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی سخنرانی می‌کرد، گفت: منطقه ما نیاز مبرمی به این عملیات داشت، رژیم صهیونیستی در مقابل دیدگان جهانیان در حال اضمحلال است و به پایان خود نزدیک می‌شود.

به نوشته این رسانه عبری زبان، رهبر ایران نه تنها در سخنرانی خود بلکه در سلسله توئیت‌‌هایی که در شبکه اجتماعی ایکس منتشر شد نیز موضع خود را تکرار و تاکید کرد: عملیات طوفان الاقصی پروژه بزرگ و فراگیر رژیم صهیونیستی برای سلطه کامل سیاسی و اقتصادی بر منطقه غرب آسیا را خنثی کرد و امیدی هم به زنده کردن مجدد این طرح و پروژه ندارند، امام خمینی(ره) بر این اعتقاد بود که مردم فلسطین خود باید حق خود را بازپس گیرد و کشورهای جهان و کشورهای اسلامی باید به آنها کمک کنند، اگر چنین اتفاقی بیفتد رژیم هم مجبور به عقب نشینی خواهد شد.

در یکی دیگر از توئیت‌‌هایی که توجه این رسانه به آن جلب شده آمده است: امام خمینی(ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی، بیش از پنجاه سال پیش آینده فلسطین را پیش بینی کرده بود، که امروز به تدریج در حال نمایان شدن است.

عملیات طوفان الاقصی، رژیم صهیونیستی را در مسیری قرار داد که فقط منجر به پایان و محو آن خواهد شد، دستپاچگی در سطح بالای رژیم صهیونیستی قابل مشاهده است، آنها سردرگم بوده و نمی‌دانند چه کنند.

« اگر صورت‌جلسه بحث‌ها و کشمکش‌های جاری بین مسئولین اسرائیلی در رسانه منتشر شود، مشخص می‌شود که چهار میلیون نفر اسرائیل را ترک خواهند کرد، این سخن یکی از تحلیلگران امنیتی صهیونیست است، که در مورد مهاجرت معکوس سخن گفت و افزود پروژه صهیونیستی آخرین نفس هایش را می‌کشد و آغاز پایان رژیم صهیونیستی رقم خورده است.»

در ادامه گزارش بوحل آمده است: رهبر ایران، ارتش اسرائیل را هم مورد تمسخر قرار داده و گفت: ارتشی که روزگاری ادعا می‌کرد یکی از قدرتمندترین ارتش‌های جهان است، به دست حماس و حزب الله در جنوب و شمال شکست خورد، دیر یا زود ایالات متحده هم مجبور خواهد شد از حمایت خود از رژیم صهیونیستی دست بردارد، رژیم صهیونیستی خود را در بن بست قرار داده است و شکست‌های مستمر یکی از پس از دیگری به سراغش خواهد آمد، به حول وقوه الهی هم راهی برای نجات خود پیدا نخواهد کرد

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

امروز رژیم صهیونیستی در مقابل چشم مردم دنیا در حال ذوب‌شدن است/عملیات طوفان‌الاقصی یک ضربه تعیین‌کننده به رژیم صهیونیستی بود+صوت

  یکی هم حادثه‌ی تلخ فقدان رئیس‌جمهور عزیز و مغتنم ماست

امام خمینی قهرمان زندگی من است

اگر بخواهم امام خمینی را به فرزندم معرفی کنم به او خواهم گفت که او قهرمان زندگی من است و باعث آزادی بسیاری از مردم ایران و جهان شده

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.