سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / حضور قشرهای مختلف مردم آمریکا در تظاهرات حمایت از فلسطین

حضور قشرهای مختلف مردم آمریکا در تظاهرات حمایت از فلسطین

در سلسله تظاهرات های گسترده در آمریکا و دیگر کشورهای اروپایی همه قشرهای مختلف مردم برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین و توقف جنگ شرکت کردند.

 حضور اقشار مختلف در سلسله تظاهرات و برنامه‌ها در آمریکا در محکومیت جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه، ادامه داشت این سلسله تظاهرات فقط به عربها یا مسلمانان محدود نمیشود و اقشار مختلف پایان جنگ در نوار غزه را خواستار هستند.
حضور قشرهای مختلف مردم آمریکا در تظاهرات حمایت از فلسطین حضور قشرهای مختلف مردم آمریکا در تظاهرات حمایت از فلسطین حضور قشرهای مختلف مردم آمریکا در تظاهرات حمایت از فلسطین حضور قشرهای مختلف مردم آمریکا در تظاهرات حمایت از فلسطین حضور قشرهای مختلف مردم آمریکا در تظاهرات حمایت از فلسطین حضور قشرهای مختلف مردم آمریکا در تظاهرات حمایت از فلسطین حضور قشرهای مختلف مردم آمریکا در تظاهرات حمایت از فلسطین

شاید این تصاویر از تظاهرات دانشجویان در دانشگاه نیویورک در حافظه زمانه باقی بماند و به منزله شاهدی برای تظاهرات گسترده در نقاط مختلف آمریکا از هشت ماه پیش باشد که در مطالبه توقف جنگ ویرانگر اسرائیل علیه ساکنان نوار غزه برگزار میشود.

به رغم اینکه مشارکت عربهای مسلمان و مسیحی در تظاهرات مستمر در بسیاری از شهرهای آمریکا از زمان آغاز جنگ در غزه، قابل پیش بینی بود، زیرا این قشر از جامعه آمریکا به سبب نژاد خود، به مسائل کشورهای عربی اهتمام میورزد؛ اما موضوع پیوستن افرادی از نژادها و اتباع متفاوت به سلسله تظاهرات آمریکا قابل توجه بود.

اعتراض فعالان در هالیوود به حمایت رسانه های آمریکایی از دولت صهیونیستی
سند، با انتشار تصاویری نوشت: شماری از فعالان در هالیودد به جانبداری رسانه های آمریکایی از دولت اشغالگر اسرائیل که مرتکب جنایت نسل کشی در نوار غزه می شود، اعتراض کردند.

دانشجویان حامی فلسطین دانشگاه کلمبیا در آمریکا بار دیگر چادرهای خود را برپا کردند
بر اساس تصاویر به دست آمده از پهپادهای خبرگزاری آناتولی، دانشجویان حامی فلسطین بار دیگر برای نشان دادن همبستگی خود با مردم غزه چادرهای خود را برپا کردند.پیش تر نیز جنبش اعتراضی دانشجویان دانشگاه کلمبیا در نیویورک باعث گسترش جنبش های مشابه در دیگر دانشگاه های آمریکا و دیگر نقاط جهان شده بود.دانشجویان دانشگاه کلمبیا پارچه نوشته هایی با مضمون «در حالی که شما سود میبرید، رفح میسوزد» و «همه چشمها به رفح دوخته شده است» در دست داشتند. آن ها از مدیریت دانشگاه که به دلیل حمایت از شرکتهای حامی اسرائیل، مورد انتقاد است، می خواهند روابط خود را با اسرائیل قطع کند.

تصاویری از تظاهرات در نیویورک برای ازادی اسرای صهیونیست
شبکه تلویزیونی الجزیره تصاویری از تظاهرات در نیویورک را پخش کرد. این تظاهرات برای درخواست آزادی اسرای اسرائیلی در بند مقاومت فلسطین در نوار غزه برگزار شده بود و شماری از خانواده های اسرای اسرائیلی نیز در این تظاهرات شرکت داشتند.

تجمع حمایت از فلسطین در میلان ایتالیا
تجمع شمار زیادی از مردم در میلان ایتالیا که از قشرهای مختلف فرهنگی و اجتماعی و سیاسی در حمایت از ملت فلسطین و مخالفت با جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه شرکت کردند.شرکت کنندگان در این تجمع که پرچم فلسطین را در دست داشتند خواستار توقف جنگ اسرائیل علیه نوار غزه شدند. تظاهرکنندگان همچنین شعارهایی در حمایت از فلسطین سر می دادند.

 معترضان در کانادا خواستار پایان دادن به نسل کشی در غزه شدند
صفحه فلسطین آنلاین با انتشار عکس هایی در ایکس نوشت معترضان حامی فلسطین در کانادا به تظاهرات گسترده خود برای پایان دادن به نسل کشی اسرائیل علیه فلسطینیان در غزه ادامه دادند.

تجمع شهروندان ترک مقابل شرکت نفت سولار در جمهوری آذربایجان
شهروندان ترک در اعلام همبستگی با فلسطینی ها و اعتراض به اقدام شرکت سولار در صادرات نفت به رژیم صهیونیستی، اقدام به محاصره این شرکت کردند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پیام مهم گردان‌های القسام خطاب به حجاج بیت‌الله الحرام/ ما به نیابت از امت اسلام مشغول فریضه جهاد علیه دشمنان خدا هستیم

گردان‌های شهید عزالدین القسام، شاخه نظامی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین

اعتراف اروپایی ها به وحشی گری صهیونیست ها

ويدئو/ وحشی گری صهیونی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.