سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اخبار / به دعواهای سیاسی ورود نمی‌کنم/ باید در جهت کارهایی که آقای رئیسی می‌خواست انجام دهد حرکت شود

به دعواهای سیاسی ورود نمی‌کنم/ باید در جهت کارهایی که آقای رئیسی می‌خواست انجام دهد حرکت شود

زاکانی درباره جایگزینی سامانه «شهرزاد» به جای سامانه «تهران من» و شایعات پیرامون این جایگزینی و نقش داماد وی در این ماجرا، گفت: دروغ است.

علیرضا زاکانی درباره رفتار سیاسی گروه ها و جناح‌های سیاسی در آستانه انتخابات ریاست جمهوری گفت: بزرگترین کاری که آقای رئیسی انجام دادند تصحیح جهت دولت و بر مدار اساسی خاستگاه انقلاب قرار دادن بود و ایشان نسبت خودش را با سایر قوا، رهبری معظم، حوزه های سیاست خارجی و مردم بسیار مناسب و دقیق تنظیم کردند.

شهردار تهران تاکید کرد: به اعتقاد من این جهت‌گیری حتما باید حفظ شود، آثار برکات آن را هم ما داریم می‌بینیم اما باید در جهت آن کارهایی که آقای رئیسی می خواست انجام دهد حرکت شود و تحولات بزرگی که ایشان داشتند صورت گیرد.

وی درخصوص دعوا جریان‌های سیاسی مخصوصا در طیف نزدیک به خودش عنوان کرد: واقع امر این است که من به دعواهای سیاسی نه ورود پیدا می‌کنم نه این دعواها را زیبنده می‌دانم.

زاکانی درباره جایگزینی سامانه «شهرزاد» به جای سامانه «تهران من» و شایعات پیرامون این جایگزینی و نقش داماد وی در این ماجرا، گفت: دروغ است.

وی بیان کرد: در صحن شورا هم گفتم آن سامانه‌ای که بود مانند یک ژیان بود و این که هست در واقع یک ماشین آخرین مدل است که بعد از ۲۰ سال نرم افزارش با ظرفت‌ها و شرایط نوین نوشته شده است. این سامانه متعلق به شهرداری است و چه ربطی به داماد بنده دارد.

شهردار تهران درباره تصاویر منتشر شده در خصوص درختان قطع شده خیابان ولیعصر گفت: این تصاویر متعلق به سال ۹۷ است، الحمدالله بازار شایعات داغ است و انصاف هم گمشده‌ی این روزهاست و دروغ زیاد می‌گویند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

پاسخ یک پرسش پُر شمار..

به نامزدی که بعد از ائتلاف آنها مشخص می‌شود‌

هر دولتی که سرکار بیاید باید استقلال سیاسی کشور را حفظ کند

دیدار جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی کشورمان با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.