سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / مدال طلا، پاسخ محکم تکواندوکار ایرانی به اقدام ناشایست انگلیسی‌ها

مدال طلا، پاسخ محکم تکواندوکار ایرانی به اقدام ناشایست انگلیسی‌ها

میرهاشم حسینی با شکست دادن نماینده انگلیس در دیدار پایانی دومین مرحله مسابقات جایزه بزرگ تکواندو در سال ۲۰۱۹ ضمن کسب مدال طلا، پاسخ محکمی‌به اقدام ناشایست چند ماه قبل انگلیسی‌ها داد.

روز نخست از مرحله دوم مسابقات جایزه بزرگ تکواندو در سال 2019 از صبح دیروز با برگزاری رقابت‌های 68- کیلوگرم مردان و 57- و 67+ کیلوگرم بانوان برگزار شد و میرهاشم حسینی با برتری در دیدار پایانی به مدال طلا دست یافت. حسینی در این رقابت‌ها ابتدا در مرحله یک شانزدهم نهایی به مصاف روبن ناوارو از مکزیک رفت و به برتری 19 بر 12 دست یافت. نماینده وزن 68- کیلوگرم تکواندو ایران در ادامه و در مرحله یک‌هشتم نهایی در پایان راند دوم با نتیجه 22 بر یک از سد جاویر پرز پولو از اسپانیا گذشت.

در مرحله یک‌چهارم نهایی، میرهاشم حسینی با برتری 10 بر 2 مقابل سروش احمدی، دیگر نماینده کشورمان ضمن صعود به دیدار نیمه‌نهایی، مدال برنز خود را قطعی کرد. او در دیدار مرحله نیمه‌نهایی به مصاف ادیوال پونتس از برزیل رفت و با نتیجه 10 بر 4 از سد حریف خود عبور کرد و به دیدار پایانی رسید.

حسینی در دیدار پایانی به مصاف کریستین مک‌نیش از انگلیس رفت و با ارائه عملکردی بسیار خوب با نتیجه 36 بر 20 از سد حریف خود گذشت تا مانند مرحله نخست مسابقات به مدال طلا دست یابد. حسینی در دیدار پایانی با شکست مک نیش، پاسخ محکمی ‌به انگلیسی‌ها داد که همین چند ماه قبل با عدم صدور روادید، مانع حضور او در مسابقات جهانی منچستر شدند.

این رقابت‌ها G4 است و به نفرات اول تا سوم به ترتیب 40، 24 و 14.4 امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

جهش ۲۸ درصدی طلای جهانی در ۶ ماه اخیر عامل کلیدی در افزایش قیمت‌ها در بازار طلا

طلا و سکه

هدیه طلایی مادران تهرانی به مادران و کودکان غزه

حمایت از فلسطین و مردم غزه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.