سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / اصلاح‌طلبان می‌خواهند عدم وقوع جنگ را در انتخابات به مردم بفروشند

اصلاح‌طلبان می‌خواهند عدم وقوع جنگ را در انتخابات به مردم بفروشند

عضو هیئت ‌رئیسه مجلس می‌گوید غربگرایان و اصلاح‌طلبان درجریان مذاکره دستاوردی نداشتند لذا تلاش دارند عدم وقوع جنگ را به عنوان دستاورد خود به مردم بفروشند و جایگاه خود در قدرت را حفظ کنند.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی تلاش اصلاح‌طلبان و غرب‌گرایان مبنی بر القای مذاکره مجدد با آمریکا به دولتمردان گفت: غرب گرایان پیشنهاد مذاکره با آمریکایی‌ها را مطرح می‌کنند اما سؤال ما این است که مگر شش سال گذشته با آمریکا مذاکره نکردیم، نتیجه چه بود؟ آمریکایی‌ها در دوره اوباما بیان کردند که ما می‌خواهیم دست از دشمنی تاریخی برداریم و وزیر امور خارجه آمریکا به نحوی از کودتا در زمان مصدق عذرخواهی کرد.

رئیس ‌فراکسیون اقدام پیش دستانه علیه تهدیدات آمریکا ادامه داد: شرایط به گونه‌ای از نظر سیاسی برای آمریکا فراهم بود که رئیس‌جمهور ایران اعلام کرد، برجام مقدمه‌ای برای برجام‌های بعدی است و در واقع برای برجام‌های بعدی چراغ سبز به آمریکا نشان داد. حتی دولت ایران خود را آماده می‌کرد که در سطح رئیس‌جمهور با آمریکا مذاکره کند، با این شرایط باید تحلیل کرد چرا آمریکا زیر میز مذاکرات زد؟

عضو هیئت ‌رئیسه مجلس تاکید کرد: در واقع آمریکا تحت عنوان برجام، قراردادی را نوشت که منافع آن نصیب اروپایی‌ها شد و هیچ منفعت اقتصادی شامل حال آمریکایی‌ها نشد زیرا آمریکا تحریم‌های اولیه را حفظ کرده بود.

نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: آمریکا برای خروج از برجام از عربستان میلیاردها دلار پول گرفت و پشتیبانی لابی رژیم صهیونیستی را به دست آورد اما زیر قراردادی می‌زد که دستاورد سیاسی و استراتژیک برای آنها داشته و توانسته ایران را در فضای نرمالیزاسیون وارد کند اما نتوانست تسلط اقتصادی بر ایران داشته باشد.

عضو هیئت ‌رئیسه مجلس گفت: آمریکایی‌ها به دنبال سلطه اقتصادی بر ایران هستند در این صورت می‌توانند در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی و اجتماعی، سایر حوزه‌ها ایران را مدیریت کنند. آمریکا تاوان ‌اشتباه خود در حفظ تحریم‌های اولیه را می‌دهد و تا زمانی که این سد را نشکند نمی‌تواند روابط اقتصادی با ایران داشته باشد.

رئیس ‌فراکسیون اقدام پیش دستانه علیه تهدیدات آمریکا تصریح کرد: آمریکا اعلام کرده من به دنبال جنگ نیستم و می‌خواهم از نیروی نظامی به عنوان پشتیبانی دیپلماسی و قرار گرفتن ایران پای میز مذاکره استفاده کنم اما غرب‌گرایان داخلی در افکار عمومی این‌طور تبلیغ می‌کنند که آمریکا به دنبال جنگ است.

عضو هیئت ‌رئیسه مجلس تصریح کرد: غرب‌گرایان و اصلاح‌طلبان که در داخل کشور به دنبال ایجاد دوگانه جنگ و صلح هستند، در جریان مذاکره دستاوردی نداشتند لذا تلاش دارند صلح یا عدم وقوع جنگ را به عنوان دستاورد خود به مردم بفروشند و این‌گونه جایگاه خود در قدرت را حفظ کنند. صلح در واقع دستاورد انقلاب اسلامی به پشتوانه شهدا، نیروهای مسلح و دستاوردهای دفاعی به دست آمده است اما غرب گرایان تلاش دارند آن را به عنوان دستاورد خود در انتخابات به مردم بفروشند و خود را در محور جامعه قرار دهند.

عضو هیئت‌ رئیسه مجلس با تاکید بر اینکه باب مذاکره‌ای که منجر به تسلیم شود بسته است گفت: باب مذاکره با افراد بدعهدی که تمام تعهدات بین‌المللی خود را زیر پا گذاشته‌اند، بسته است. با این رفتارها کسی حاضر به مذاکره با آمریکا نیست برای مذاکره با ایران ابتدا باید دولت آمریکا به برجام بازگردد و تعهدات بین‌المللی خود را اجرایی کند. بعد می‌تواند ادعای یک گفت‌وگوی جدید کند.

قاضی‌زاده هاشمی گفت: غرب‌گرایان با قرار دادن افراد نالایق در پُست‌های مدیریتی و عدم توجه به نیروهای داخلی این مشکلات را برای ملت ایران ایجاد کردند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

قدردانی وزیر کشور از رهبر معظم انقلاب

رهبر معظم انقلاب

بدون تعارف، با پلیسی که نگذاشت اشرار صندوق آرای مردم پلدختر را بدزدند

اعطای درجه تشویقی به صحبت الله نصیری و یک دستگاه خودرو، پلیس وظیفه شناس

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.