سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / معرفت / شورای نویسندگان / باج گیری نوین نظام سلطه

باج گیری نوین نظام سلطه

بسم الله الرحمن الرحیم

دیروز پس از به آتش کشیدن دو تانکر نفتی که در بندر فجیره در سواحل امارات متحده عربی تحت عملیات خرابکارانه قرار گرفتند، رییس جمهور آمریکا علناً اعلام کرد: عربستان باید برای امنیتش دلار بیشتری دهد!
کسی مخالف این نیست که ترامپ به نمایندگی از نظام آمریکا، همواره، همچون دزد سرگردنه عمل می کند!
اما تعجب آور بود که چرا رییس جمهور یانکی ها، این باج خواهی را برخلافِ دفعات قبل، علنی در جهان مطرحه کرده!
مگر در دفعات قبل که صورت خرج می داد و عربها هم پرداخت می کردند، مشکلی پیش آمده؟!
هنوز مردم جهان فراموش نکرده اند، صحنه ای را که نشان می داد سلمان در آمریک کنار ترامپ نشسته و رییس جمهور آمریکا عکس های جنگ افزارهای آدم کشی و ویرانی را نشانش می داد و هزینه هریک را هم می گفت و سلمان لبخند می زد!
خوب باز می شد همین روال طی شود و این باج گیری علنی قرون وسطاییِ شرم آور در قرن 21 رخ نمی داد!
گویا ماجرا از آنجا شروع شده که در پی چاپیدن های مکرر، گاوِ شیر دهِ عربستان، به ستوه آمده، و با توجه به کسری بودجۀ بسیار کشورش، همچنین اعتراض هایِ همگان در عربستان، اعم از مخالفان و موافقانش، به مامور باج گیری گفته: فعلا توان برآوردن خواسته های کدخدا را ندارد!
وقتی ترامپ می بیند کاسه گدایی اش تهی مانده، با به آتش کشیدن کشتی ها در امارات، سوت خطر را برای عربستان و امیران بزدلِ خلیج فارس به صدا در می آورد!
میگویند پس از آتش سوزی بر فراز کشتی ها پرواز می کنند و چیزی یافت نمی شود! چون اگر قایق هایی را می دیدند فوری در بوق و کرنا می کردند!
ماجرا بسیار واضح است: عوامل و مزدوران داخلی آمریکا با اجازه ارباب، چند کشتی را به آتش کشیدند تا درس عبرتی باشد برای نوکران منطقه، که باید همیشه زود حرف گوش کنند!…
اینست عاقبت تکیه به نظام استکباری آمریکا و دوستی با آدم کش های نوین جهانی!
باید دید این بار شیطان بزرگ چه نقشه شومی کشیده، ولی می دانیم حزب شیطان، باز هرچه تلاش کند، خدای قادر و حکیم، همان را علیه آنان و بسود مجاهدان فی سبیل الله رقم خواهد زد تا سیلی مجددی باشد بر صورت کریه و بزک کرده طاغوت زمان ان شاء الله

انوشه گیلانی نژاد
98/2/23

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

بازداشت گسترده دانشجویان طرفدار فلسطین در دانشگاه های آمریکا

پلیس آمریکا

ادامه غارت نفت و گندم مردم سوریه از سوی نظامیان اشغالگر آمریکایی

گروه تروریستی داعش

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.