سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / چرا موشک های سپاه دقیقا به هدف زد؟

چرا موشک های سپاه دقیقا به هدف زد؟

حمله سپاه پاسداران به مقری که تبدیل به مرکزی برای آموزش های تروریستی گروهک دمکرات کردستان شده بود پس از استراتژی جدید تروریست ها مبنی بر ناامن کردن مرزهای ایران با افزایش حضور پیشمرگه ها در مناطق مرزی صورت گرفت.

سپاه پاسداران انقلاب طی حمله ای غافلگیر کننده ساعت ۱۰ و ۴۵ دقیقه صبح شنبه ( ۱۷ شهریور ۱۳۹۷ ) مقر اصلی حزب دمکرات کردستان ( حدک ) واقع در شهر کوی سنجق واقع در کردستان عراق را به وسیله پنج فروند موشک زمین به زمین نقطه زن مورد اصابت قرار داد ، این حمله درست همزمان با تجمع سرکردگان تروریست حزب دمکرات کردستان و حزب دمکرات کردستان ایران ( حدکا) در پلونوم[1]  جدید این حزب اتفاق افتاد که در پی آن 16 نفراز کادر تشکیلاتی تروریست ها به هلاکت رسیدند و شمار زیادی از جمله خالد عزیزی دبیرکل پیشین حزب دموکرات کردستان ( حدک) و مصطفی مولودی دبیرکل فعلی این حزب مجروح شدند.

 

به گزارش رجانیوز، ضرباتی که گروهک تروریستی دمکرات دریافت کرده، آنها را تا بحدی دچار آشفتگی و سردرگرمی کرد که تا ساعات ابتدایی این واقعه از هر گونه توضیحی درباره چگونگی این واقعه عاجز مانده  بودند. طبق گزارش های دریافتی پس از حمله موشکی سپاه درگیری و اختلاف شدیدی بین اعضای رده بالای تروریست های تجزیه طلب رخ داده و کمپ گروهک دمکرات کردستان در کوی سنجق تخلیه شده است.

 

با اینحال  چرایی  هدف قرار دادن مقر تروریست های تجزیه طلب دمکرات کردستان در شمال اقلیم کردستان عراق توسط سپاه  ضروری به نظر می رسد، اتفاقی که ریشه در بررسی سوابق جنایتکارانه  گروهک حزب دمکرات کردستان ایران، علی الخصوص تحرکات چند ماهه اخیر آنها دارد.

 

 حمله سپاه پاسداران به مقری که تبدیل به مرکزی برای آموزش های تروریستی دو گروهک دمکرات کردستان شده بود پس از استراتژی جدید تروریست ها مبنی بر ناامن کردن مرزهای ایران با افزایش حضور پیشمرگه ها در مناطق مرزی صورت گرفت، این تحرکات در سه ماه اخیر افزایش یافت تا جایی که طی این مدت با نفوذ به داخل خاک ایران اقدام به درگیری های مسلحانه درمناطق مرزی اشنویه، مهران و کامیاران کردند که منجر به شهادت چندین تن از مرزبانان نیروی انتظامی و پاسداران غیور کشور و البته تلفات سنگین تروریست های دمکرات گشت.

 

اقدامات شرورانه گروهک های دمکرات کردستان در حالی صورت گرفت که حتی اتحادیه میهنی با انتشار نامه ای خطاب به حزب دمکرات کردستان  از این حزب خواسته بود از تحرک و ناامن سازی مرزهای ایران بپرهیزد وگرنه با شرایطی مواجه خواهد شد که هیچ کس توان گریز از آن را نخواهد داشت، نکته ای که در بیانیه سپاه پاسداران درباره حمله به کوی سنجق نیز اینگونه منعکس شد: «متعاقباً بی اعتنایی سران این گروهک ها به هشدارهای جدی مسئولین اقلیم کردستان عراق، مبنی بر عزم جمهوری اسلامی برای برچیدن پایگاه های آنان و ضرورت پایان بخشیدن به شرارت ها و اقدامات تجاوزکارانه و تروریستی ضد ایران اسلامی، یگان موشکی نیروی هوافضای سپاه با مشارکت یگان پهپادی نیروی زمینی سپاه، روز گذشته ( شنبه ۱۷ شهریور ماه) در یک عملیات موفق ، محل استقرار و جلسه سران یکی از گروهک های پلید و جنایتکار و مرکز آموزش تروریست های وابسته را با ۷ فروند موشک زمین به زمین کوتاه برد ، مورد هدف قرار داد.»

 

نامه اتحادیه میهنی کردستان و هشدار به گروهک دمکرات کردستان درباره عواقب ناامن سازی مرزهای ایران

 

استراتژی ناامن کردن ایران از سوی گروهک های دمکرات کردستان در شرایطی اتخاذ شد که این گروهک ها برای مدتی با هدف فریب اذهان، مدعی مبارزه مدنی و غیرمسلحانه برعلیه جمهوری اسلامی ایران بودند اما مصطفی هجری رهبر حزب دمکرات کردستان ایران ( حدکا) دو سال قبل در کوه های هم مرز با ایران اعلام جنگی همه جانبه و تمام عیار برعلیه ایران کرد. مسئله ای که حتی در شبکه های معاند فارسی زبان همچون بی بی سی هم بازتاب پیدا کرد.

مبارزه_گروهک_دمکرات_کردستان_با_ایران.mp4 | دانلود فیلم 

 

سرکرده گروهک تروریستی  و تجزیه طلب دمکرات کردستان ایران در گفتگو با یکی دیگر از شبکه های ضد انقلاب خارج نشین هدفش از اعلام مبارزه در پیام نوروزی که در کوه های مرزی ایران داده تحریک مردم کردستان برای رویارویی با نظام اسلامی است.

 

اظهارات سرکرده حزب دمکرات کردستان ایران در شبکه معاند فارسی زبان.mp4 | دانلود فیلم 

 

مصطفی هجری در این گفتگو  اعتراف می کند گروهک متبوعش مبارزه تمام عیار با جمهوری اسلامی ایران را فراموش نکرده بلکه برای مدتی آن مشی را کنار گذاشته است! که تاکیدی بر رویکرد فریبکارانه  این گروهک در ادعای مشی مبارزه مدنی است.

 

 

اظهارات سرکرده حزب دمکرات کردستان ایران در شبکه معاند فارسی زبان 2.mp4 | دانلود فیلم 

 

در فیلم زیر که آن را درادامه مشاهده می کنید یکی از اعضای حزب تروریستی دمکرات کردستان ایران در کوه های همجوار با مرز ایران به تمجید و تعریف از پیام  رهبر این حزب مبنی بر مبارزه همه جانبه با جمهوری اسلامی می پردازد و به دروغ مدعی می شود پس از این پیام تعداد زیادی از جوانان کرد به آنها پیوسته اند!

 

پیغام مصطفی هجری برای مبارزه با ایران.mp4 | دانلود فیلم 

 

حضور رهبر گروهک دمکرات کردستان در جمع تروریست های این گروهک تجزیه طلب

 

اقدامات خائنانه و وطن فروشی سرکرده حدکا (حزب دمکرات کردستان ایران) و حزبش به اینها محدود نمی شود!  مصطفی هجری هفت سال قبل پس از حضور درکنگره آمریکا، مرداد ماه سال 90 در مصاحبه تلویزیونی با برنامه “به عبارت دیگر” «بی بی سی فارسی» به تشریح گدایی اش از غرب برای مبارزه با ایران پرده برمی دارد. او می گوید: «ما برای به زانو درآوردن جمهوری اسلامی ایران از حکومت های به اصطلاح آمریکا و اروپایی درخواست کمک می کنیم، کمک های سیاسی، کمک های تبلیغاتی، و اینکه فضایی بوجود بیاورند که ما بتوانیم برای اروپایی ها و آمریکایی ها برنامه خودمان را توضیح بدهیم.»

 

مصطفی هجری در گفتگو با شبکه BBC  وابسته به خاندان سلطنتی انگلیس

 

سفر مصطفی هجری سرکرده گروهک تروریستی دمکرات کردستان به آمریکا و دیدار با نمایندگان کنگره 

 

حضور رهبر گروهک تروریستی دمکرات کردستان در وزارت امور خارجه آمریکا

 

هجری درادامه مزدوری اش در محلی مخفی و با اسکورت مردان مسلح با خبرنگار روزنامه صهیونیستی جروزالم پست دیدار و با وی گفتگو می کند. مصطفی هجریدر مصاحبه با جروزالم پست عنوان می کند ایران مبالغ زیادی علیه اسرائیل هزینه می کند و من معتقدم که تل‌اویو باید برای تضعیف ایران به گروه های مخالف جمهوری اسلامی کمک کند. هجری پس از اعلام اینکه اسرائیل در جهان محبوب تر ازایران است، تاکید کرد که ایران تهدیدی برای منطقه است. سرکرده گروهک تروریستی دمکرات کردستان یادآور می شودحزب او و اسرائیل دشمن مشترکی دارند!  و سپس خواستار حمایت کشورهای بیشتری در مبارزه با دشمن مشترک می شود. در ادامۀ مصاحبه هجری برای خوش خدمتی بیشتر می گوید: من فکر می کنم که اسرائیل باید ایران را بعنوان دشمن اصلی خود بداند و سعی کند که دشمنش را تضعیف کند  و بعد هجری به اسرائیل رهنمودمی دهد!  باید به گروه های مخالف جمهوری اسلامی کمک کند.

 

 

هجری در گفتگو با جروزالم پست اسرائیل: حزب دمکرات کردستان و اسرائیل دشمن مشترکی ( ایران ) دارند

 

گفتنی است حمایت از تجزیه‌طلبی و ناآرام کردن مرزهای ایران یکی از اجزاء راهبردی است که  بولتون  پس از انتصابش به عنوان مشاور امنیت ملی ترامپ با مشاوره «گروه مطالعات امنیتی» (SSG) طراحی کرده است. با خبری که درباره انتصاب «استیون فِیگین» سرکنسول جدید آمریکا در شهر «اربیل» عراق منتشر شد این تلاش‌ ها برای ناآرام‌سازی مرزهای غربی ایران را وارد فاز تازه‌ای کرد. فیگین پیش از این مدیر دفتر امور ایرانیان اداره امور خاور نزدیک وزارت خارجه آمریکا بوده و در تدوین سیاست‌های واشنگتن در قبال ایران نقش‌آفرینی می‌کرده است.

 

پایگاه آمریکایی «المانیتور» درباره این انتصاب، نوشته است: «به نظر می‌رسد این انتصاب بخشی از تلاش‌های “مایک پامپئو” [وزیر خارجه آمریکا] برای محدود کردن توانمندی ایران برای فعالیت در منطقه باشد.» این پایگاه انتصاب یک کارشناس امور ایران به عنوان سرکنسول آمریکا در اربیل را تلاشی برای «افزایش فشار به ایران از سوی کردستان عراق» توصیف کرده است.

 

پایگاه خبری «روداو» هم درباره دیدار فیگیل با «نیچروان بارزانی» نخست‌وزیر منطقه کردستان عراق، انتخاب یک کارشناس مسائل ایران به عنوان سرکنسول را «جالب» توصیف کرده و نوشته است که این انتصاب همزمان با تلاش‌های دولت ترامپ برای افزایش فشار بر ایران و حمایت از گروه‌های مخالف جمهوری اسلامی، صورت می‌گیرد.

 

1-به نشست کميته مرکزی و مشاورين و کادرهای حزب که سياست های حزب را بين دو کنگره تعيين می کند و اعضای دفتر سياسی تعيين می شوند پلونوم گفته می شود.

 

مطالب مرتبط:  کنگره دموکرات کردستان بدنبال نسخه جدید منافقین در ایران است/ «مصطفی هجری» الگوی مجاهدین خلق را در «حدکا» طراحی می‌کند

خواب «هجری» در ایران تعبیر نمی‌شود؛

خواب «هجری» در ایران تعبیر نمی‌شود؛

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

امیرعبداللهیان: می‌توانستیم بنادر اسرائیل را هدف قرار دهیم

می‌توانستیم حیفا و تل‌آویو را مورد اصابت قرار دهیم، می‌توانستیم همه بنادر اقتصادی رژیم اسرائیل را هدف قرار بدهیم اما خط قرمز ما غیرنظامیان بود.

‌اقدامات ‌سپاه در کمک به سیل زدگان ‌سیستان و بلوچستان

معاون هماهنگ کننده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه اقدامات این نیرو در کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.