سرخط خبرها

عطر چادر فاطمه س

خیلی عجیب است خدایی تو. تمام بهشت و تمام خوبی ها را چگونه توانستی چادر سر کنی و به اوج ظلمات و انتهای محدودیت ها بیاوری. مگر میشود فاطمه در قالب بشر روزی پا در دنیا بگذارد؟!!!!

همین که رو به سوی اعماق کرد عطر قدم هایش همه جا را فرا گرفت و بر اولین و آخرین، حجت شناخت حق از باطل تمام شد.

خدایا، از آن زمانی که با عطر چادر مادر آشنا شده ام، تمام زندگی ام در مقابل جلب رضایت او کوچک جلوه میکند، هدفی بالاتر از درک محضر او و بودن با او در فهمم نمیگنجد و دغدغه ای جز چنگ زدن به چادرش در اعماق وجودم نمیابم.

شبی سر سفره پر نور معرفت های آسمانی اش صحبت از مراحل صراط شد، تو گویی 7 مرحله ابتدایی آن به صرف مست عطر چادر او شدن در عمق برایم ملموس و میسور بود. اگر عطر چادر تو در اعماق نبود ای مادر ، خرد فرزندانت چگونه در مسیرهای مومنین و راه های به سوی تو میتوانستند گام بردارند. انگار هفت مرحله نخست صراط که موکول به اجر اخروی بود همان تقید به عشق به چادر تو برای اهالی آسمان اول و دوم است.

و چقدر مادرانه ما را کشاندی به آستانه ریحان خانه ات، جایی که نعمات خاصه قرار میدهی و فرزندانت را در راه ولایت مولایمان رشد میدهی و تحویل به مولا میدهی . و باز همه جا عطر چادر توست.

فروح و ریحان و جنت النعیم .. واقعة89 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

گفت‌وگوی صمیمانه حاج قاسم با چند نوجوان

تاکید بر اهمیت سلام کردن

«ملکه» / قسمت دوم

ایکاش او نیز مَلَک بود، می توانست نور عظیم آسمانی را با تمام وجود درک کند! از محضر گران قدرش بهره ببرد. بودن در نور سرآغاز شناخت بود! می توانست در نور بماند، با او زندگی کند، در او زندگی کند، با وجودش حی شود، روحیه بگیرد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.