سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / آسیاب دشمن!!

آسیاب دشمن!!

جناب آقای روحانی! ۵ سال است همه مشکلات کشور را به مذاکره با دشمنان ملت و انقلاب و اسلام گره زده اید. در برابر هر نقد و توصیه دلسوزانه سرسختانه و بعضا خشن موضع گرفتید و ایستادید و با اقدامات نا به جا و اشتباه خسارت محض برجام را به انقلاب تحمیل کردید..
به کرات شخص شما با مواضع نادرست در مورد نیروهای مسلح،
اقدامات موشکی کشور،
شورای نگهبان،
نقد معصومین،
تفسیر غلط از کربلا،
قوه قضاییه و….
موجبات شادی دشمنان کشور را فراهم نمودید
حال عجیب است که با فرافکنی و مظلوم نمایی در بیاناتی موهن و اهانت آمیز، می گویید فیضیه آب به آسیاب دشمن می ریزد!!
فیضیه آب به آسیاب دشمن می ریزد یا رییس جمهوری که به سپاه پاسداران -خار چشم دشمنان ملت ایران – حمله می برد؟
فیضیه در خط دشمن است یا رییس جمهوری که گرای انبار و خزانه خالی به دشمن می دهد؟
و یا رییس جمهوری که انقلاب و نظام را به اعدام متهم می کندسال و چندین مورد دیگر
کاش حرمت لباس خود را حفظ می کردید و این گونه با فیضیه بی مهری نمی کردید!
البته مع الاسف فیضیه در طول تاریخ بعضا آخوندنماهایی که آب به آسیاب دشمن می ریخته اند بیرون داده است اما این به فیضیه بر نمی گردد که به شخصیت و هویت آن افراد وابسته است!
رفتار شما با منتقدین و اهانت‌های شما به آنان پس از ۵ سال، عادی شده است و مردم و نخبگان دریافته اند که شما با وجود آنکه شعار نقدپذیری می دهید، اما التزامی به آن ندارید، مانند بسیاری از وعده ها و شعارهایی که می دهید و در دهان باقی می ماند!
فیضیه و طلاب انقلابی، همراه با مردم در برابر اشرافیت، بی عرضه گی، بی توجهی به مطالبات مردم و ذلت خواهی مسئولان و سهل اندیشی ها می ایستند و با این گونه تهدیدات و فشارها و فرافکنی ها از پای نمی نشینند.
اینک که پاسخهای شما در مجلس نمایندگان ملت را قانع نکرده است بهتر است برای قانع کردن مردم، از سخن گفتن و شعار سراییدن عبور کنید و با اقدامات عملی درست و مناسب دولتی در شان ملت و انقلاب اسلامی بسازید.
در پایان این هشدار قرآنی را به شما یادآوری می نمایم که پس از این دنیای فانی قیامت و آخرتی هست که پاسخگویی در آن محکمه بسیار دشوارتر است و جا دارد انسان خود را برای سعادت ابدی آن عالم آماده نماید که به گفته علمای ربانی یاد مرگ در این راستا بسیار اثر بخش است. کذب و عدم وفای عهد و توهین و خودبزرگ‌پنداری و لطمه به بیت المال و دوستی با دشمنان خدا، از بزرگترین گناهانی هستند که انسان را به قعر دوزخ خواهد برد.
والعاقبه للمتقین

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

سختی زندگی شهید سید مرتضی آوینی

«محمد علی فارسی»برگرفته از کتاب «تکرار یک تنهایی»؛ جستارهای از حیات سید مرتضی آوینی

درمحضر امام جواد علیه السلام

السلام علی الحسین

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.