خانه / صراط عشق / متون / تحقیر ملت

تحقیر ملت

امروز باید از دولتمردان پرسید نظام اسلامی‌ای که ۵۰۰ هزار شهید داده و میلیونها جوان تحصیل کرده و انقلابی در قبضه خود دارد چرا باید به جایگاهی تنزل کند که با ۱۸ میلیون یورو تحقیر شود؟ هیچ با خود فکر می‌کنید چرا به اینجا رسیده‌اید؟ آیا دل بستن به وعده های پوچ #کدخدا نتیجه ای جز #تحقیر_ملت در بردارد؟ آیا از #تحقیر_ملت لذت می‌برید؟

عالیجنابان روحانی و ظریف ؛ شما باید با شنیدن خبر تخصیص ۱۸ میلیون یورو از طرف اتحادیه اروپا برای حفظ برجام توسط ایران از غصه دق میکردید و یا حداقل این #برجام_تحقیرکننده را در برابر چشمان اروپاییان آتش میزدید؛ چگونه #تحقیر_ملت را تحمل میکنید؟

جناب آقای دکتر روحانی؛ ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران؛
شما باید #پاسخگو_باشید به محضر ملت بزرگ و پرافتخار ایران که چرا با دلبستن به وعده های پوچ #کدخدا و عبور از خطوط قرمز ترسیم شده توسط مقام معظم رهبری، ۵ سال از بهترین سالهای نظام را هدر دادید و دولت را متوقف دستان دشمنان کردید و با اینکه خود از بدعهدی دشمنان در رفع تحریم‌ها و عهدشکنی اقرار به #اشتباه می‌کنید اینک چرا دل خوش کرده‌اید به #صدقه_تحقیرآمیز_اروپائیان؟!

در این وضعیت و بحبوحه طرح سوال از رییس جمهور به علت ناکارآمدی، بی‌ثباتی بازار ارز، سقوط ارزش دارایی‌های مردم، تورم افسارگسیخته و گرانی‌های لحظه‌ای، مردم عزیز از هر قشری ضروریست که با نشر گسترده و حداکثری این متن و هشتگ #تحقیر_ملت در شبکه های مجازی، صدای ناراحتی و اعتراض خود را به گوش #نمایندگان_ملت رسانده تا در روز سه شنبه ۶ شهریور در هنگام حضور آقای روحانی در صحن علنی مجلس ، ایشان را ملزم به #پاسخگویی_به_مردم کنند که چرا عملکرد ایشان این چنین حقارت آفرین بوده است؟ نه اینکه ایشان با طرح مسائل حاشیه‌ای چون زمان انتخابات نظیر دیوارکشی در خیابان باز از پاسخگویی فرار کند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

اوج عزت و ایستادگی مردم غزه، پدیده‌ای الهی است

زیاد النَّخالة دبیرکل جهاد اسلامی فلسطین و هیأت همراه

جان سقای حرم خدایا ببخش- مناجات حاج محمود کریمی

ويدئو/ ازهمه تشنه ترم خدایا ببخش

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.