سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / کشف باند جاسوسی و قاچاق کودکان به سرکردگی یک صهیونیست در تونس

کشف باند جاسوسی و قاچاق کودکان به سرکردگی یک صهیونیست در تونس

یک مسئول امنیتی سابق تونس از شناسایی یک باند جاسوسی و قاچاق کودکان و مواد مخدر به سرکردگی یک صهیونیست در این کشور خبر داد.

 یک مسئول امنیتی سابق تونس فاش کرد که یک صهیونیست در این کشور یک باند مخصوص جاسوسی، قاچاق کودکان و مواد مخدر را رهبری می‌کند و با این کار تعدادی از بازرگان و مسئولان امنیتی را هدف قرار می‌دهد.

«هیکل دخیل» رئیس سابق تیم تحقیقات ویژه وابسته به اداره زندان‌ها با ارسال نامه‌ای به «یوسف الشاهد» نخست‌وزیر تونس با اعلام این مطلب افزود که تعدادی از مسئولان برجسته امنیتی در فراری دادن «ناجم الغرسلی» متهم به خیانت به کشورش، به ترکیه دست داشته‌اند.

دخیل در نامه خود نوشته است که

پس از شکایت یک بازرگان به دستگاه قضایی در خصوص آتش‌سوزی خودروی خود، اجرای تحقیقات آغاز شد و در جریان آن یک «باند منطقه‌ای» قاچاق انسان و مواد مخدر به سرکردگی یک بازرگان یهودی به نام «ایلان لاوی الرکاح» شناسایی شد که به گفته الرکاح خانواده‌اش مقیم سرزمین اشغالی هستند.

به نوشته روزنامه «القدس‌العربی»، باند مذکور برای ترویج مواد مخدر در میان ثروتمندان، بازرگانان، سرمایه‌داران و برخی مسئولان امنیتی تلاش می‌کند و به روش‌های مختلف از جمله جنسی و قاچاق کودکان اقدام به باج‌گیری و تخلیه اطلاعات از طعمه‌های خود می‌کند.

طبق این گزارش، الرکاح یک باند ویژه تجارت مواد مخدر و قاچاق انسان بین تونس و ایتالیا را مدیریت می‌کند و علاوه بر آن فرزندان بازرگانان، سیاستمداران و مسئولان امنیتی را با خانواده‌هایشان در جشن‌های شبانه گردهم آورده و مواد مخدر و غیره در اختیار آنها قرار می‌دهد که اهداف این جشن‌های شبانه هنوز مشخص نیست اما تحقیقات امنیتی نشان داده که این اقدامات جنایتکارانه به خصوص بخش اطلاعاتی آن با کمک دستگاه اطلاعاتی یک کشور خارجی انجام می‌شود.

به گفته دخیل، این باند با اعطای رشوه و وعده و وعید به «عادل شوشان» مدیر کل امنیت عمومی و «رشاد الطیب» مدیر کل امنیت ملی و اعمال فشار بر تیم امنیتی، این پرونده را از قضیه جاسوسی خطرناک به یک قضیه کیفری تبدیل کردند.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شعر/ ساحل وجود‏

عاشق روی توام دست بدار از دل من‏

حقیقت «الروح» در شب قدر کیست و بر چه کسی نازل می‌شود؟

جبرئیل از جمله ملائکه است و الروح از ملائکه بزرگ‌تر است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.