سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / خشم غربزده ها از شورای نگهبان

خشم غربزده ها از شورای نگهبان

شورای نگهبان لایحه FATFرا رد کرد و دوباره در اردوگاه جریان غربگرا جنگ رسانه ای علیه این نهاد مهم و قانونی کشور شدت گرفت.

جریانات وابسته به غرب در ایران مدعی هستند در صورت تصویب این لایحه استعماری ،اروپا قول داده است که با ما در زمینه مبادلات بانکی همکاری کند.

این دروغ جدید غربگراهای مستقر در دولت در شرایطی است که اروپا طبق برجام باید تحریمهای بانکی را کنار میگذاشت اما نقض عهد کرد و تحریمهای بانکی علیه ایران را لغو نکرد.اروپا در چندسال اخیر به هیچکدام از تعهدات خود با کشورمان به درستی عمل نکرد.

اما FATF هیچ ربطی به تحریمهای بانکی ندارد و همه این را میدانند اما جریان غربگرا در کشور با فریبکاری دوباره بدنبال دادن امتیازی جدیدی به غرب در مقابل هیچ است.

لایحهFATF هیچ دستاوردی در حوزه رفع تحریمهای بانکی برای کشورمان نخواهد داشت بجز اینکه دسترسی سازمانهای جاسوسی غرب را به تمام سیستم بانکی کشور تسهیل میکند.

شاید یکی از دلایل اصرار جریان غربگرا و اصلاحات بر تصویب این لایحه بی خاصیت و پر خسارت برای کشور، وجود فرزندان و خانواده های برخی از عناصر این جریان در خارج کشور است که برای انتقال سرمایه های خود به خارج کشور و برای آنها مشکلاتی را ایجاد کرده اند

سعید درخشان

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

آیا میان ما و اسرائیل جنگ می شود؟

طنز پاورقی

حملات ایران دو پایگاه اصلی نیروی هوایی را منهدم کرد

ایتمار بن گویر نابودی اسرائیل

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.