سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / چرا تجمع بزرگ فیضیه سانسور شد؟

چرا تجمع بزرگ فیضیه سانسور شد؟

این برای چندمین بار است که تجمع بزرگ طلاب و علمای حوزه علمیه قم که در مدرسه فیضیه بر گزار می شود تحت شدیدترین سانسورها قرار می گیرد! به طوری که حتی یک خبر یا تصویر یک ثانیه ای از آن هم برای مردم پخش نشد!
یادمان نمی رود در سال 94 در آستانه پذیرش برجام اجتماع بزرگی با عنوان”ما نگرانیم”در فیضیه برگزار شد که در آن اجتماع بزرگ که تمام صحن و سرای فیضیه و در و دیوار و پشت بام آن را جمعیت طلاب و فضلا پر کرده بود همه یک صدا نسبت به امضای برجام اعتراض داشتند و نگران بودند. ولی دریغ از پخش یک خبر در رسانه ملی!! آن روزها وقتی پی گیری کردیم گفته شد تهدید به قطع بودجه شده بودند.

دیروز در حالی که حوزه علمیه و همه مدارس تحت پوشش آن تعطیل بود در یک اقدام خودجوش و برغم مخالفت هایی، هزاران نفر از طلاب و فضلا و اساتید حوزه با عنوان “روحانیت همدرد مردم” در اعتراض به عملکرد اقتصادی دولت اجتماع کردند و پای سخنان دلسوزانه و انقلابی استاد رحیم پور ازغدی نشستند و با شعار ها و دست نوشته هایی پیامشان را به امام خامنه ای دادند که حوزه انقلابی حامی و مطیع ولایت است و به مردم محروم این پیام دادند که در کنار شما و همدرد شماییم و به مسوولان کشور گفتند اگر با مفسدان برخورد نکنید خود به میدان خواهیم آمد.

مع الاسف باز هم پیام حوزه انقلابی قم سانسور شد و دریغ از پخش یک خبر کوتاه یا یک تصویر ساده حتی در شبکه های اینترنتی از انقلابی ها تا غیر انقلابی ها و صدا سیمای ملی سابق

برخی سانسور حوزه انقلابی را موثر بودن در افکار عمومی می دانند. قم همواره شهر قیام و تحرک بوده می تواند الگوی بسیار سازنده ای برای مردم سراسر کشور باشد.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

مزدور دشمن است؛ چه بداند، چه نداند

به بهانه ی مذهب، می خواهد وحدت ملی را به هم بزند

آهنگ حماسی، ایران

شرح این عاشقی ننشیند در سخن

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.