سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / اربعین / نور اربعین

نور اربعین

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه اربعین ،خداوند نور خورشید حسینی ع را شدت بخشیده بود و میلیون ها پرتو نورانی را از پنجره کربلا راهی قلوب انسان ها کرده بود.جوان نور را نمی دید ولی آثار آن را حس می کرد،یاد امام حسین ع  وجودش را پر کرده بود و با این که هنوز در شهر و دیار خود بود دلش راهی کربلای حسین ع شده بود .به محضی که عزم خود را برای رفتن به سوی مولایش جزم کرده بود، ولیّ عالم همه موانع سفر را از سر راه او پس زده بود، با تمام وجود حضور نورانی امام ع را احساس می کرد .امام ع پیکی از نور را به استقبال او فرستاده بود.

در طول سفر حس پرنده ای را داشت که از قفس رها شده است گویا نور حسینی غل و زنجیر دنیا دوستی را از دست و پایش باز کرده بود. هر چه بیشتر به کربلا نزدیک می شد حس می کرد روحش سبکتر و لطیف تر شده است.دیگر هیچ چیز برایش ارزش نداشت جز حرکت به سمت امام ع و وصل شدن به محبوب.

به کربلا که نزدیکتر شد خود را مانند قطره ای می دید که همراه سیل جمعیت وارد دریای ولایت حسینی ع شده است، میلیون ها نفر ازپیر و جوان با هر رنگ و نژاد و دین، همه با هم یک دل شده بودند و در کمال صفا و صمیمت به سوی هدف واحدی در حرکت بودند، میلیون ها انسان اکنون میلیون ها پرتو نور بودند در حال بازگشت به سوی خورشید حسینی.

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شعر/ ساحل وجود‏

عاشق روی توام دست بدار از دل من‏

حقیقت «الروح» در شب قدر کیست و بر چه کسی نازل می‌شود؟

جبرئیل از جمله ملائکه است و الروح از ملائکه بزرگ‌تر است

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.