سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / سردار دستمریزاد

سردار دستمریزاد

چندی پیش یکی خطاب به سردار قاسم سلیمانی نوشت «#سردار_برگرد» و دیگری نوشت «#سردار_بجنگ» هر دو هم از سر دلسوزی بود .
من برای سردار تعیین تکلیف نمی کنم؛ چون او گوش به فرمان رهبر است و از او کسب تکلیف می کند . از اینرو پسندم آنچه را جانان پسندد.

اما من بر اساس «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق» به سردار سلیمانی و همکارانش می گویم :

سردار از شما و همکارانتان ممنونیم

چرا که ثابت شده است در دنیای فعلی، این تک ستاره ها نیستند که موفق اند، بلکه موفقیت از آنِ یک گروه و تیم هماهنگ است و مجموعه سپاه پراست از ستاره هایی همچون قاسم سلیمانی

سردار متشکریم

چون هر جا ملت و کشور با مشکل مواجه می شود این شما هستید که دلسوزانه جان خود را به خطر می اندازید تا ما رفاه و اسایش و امنیت داشته باشیم.

سردار ممنونتیم

وقتی دشمن بعثی با حمایت دو ابر قدرت و پشتیبانی کشورهای عربی به کشور ما حمله کرد، شماها بودید که پیشاپیش سایر نیروهای مسلح و بسیج مردمی از ما دفاع کردید .

سردار متشکریم

زمانی که منافقین مردم بیگناه این مرز و بوم را وحشیانه شکنجه می کردند و می کشتند ، این شما بودید که جان شیرین خود را سپر بلا ی ما کردید و آنان را سرکوب کردید .

سردار خدا قوت

این شما بودید که پس از جنگ، به جای استراحت و عزلت گزینی در کنج پادگان ها، تمام امکانات خود را بسیج کردید تا ابرپروژه هایی که خارجی ها (با وجود گرفتن بودجه چند برابری) آن را ناتمام رها کرده بودند ، به سرانجام برسانید تا ملت از منافع آن بهره ببرند و دولت ها نیز با افتتاح آنها، پُزَش را بدهند .

سردار دستمریزاد

هنگامی که برخی از مسئولین همصدا با دشمنان خارجی ، یأس و ناامیدی و بی کفایتی جوانان را به جامعه پمپاژ می کردند ، شما پیش قراول جوانان متعهد و متخصصی شدید که در حوزه تکنولوژی برتر (هوافضا، سلول های بنیادی، ماهواره ، انرژی هسته ای ، صنایع دفاعی و …) کشور را به جرگه سرآمدان این عرصه وارد کردید و «#ما_می_توانیم» را در عمل اثبات کردید .

سردار بارک الله

زمانی که هر روز ترس و دلهره هواپیماربایی ، سفر را به کام مسافرین هوایی و خانواده آنان تلخ می کرد، شما قدرتمندانه امنیت پرواز را بر عهده گرفتید و برای همیشه وقوع این حوادث تلخ را از اذهان مردم پاک کردید .

سردار خسته نباشی

در هنگامه ای که کشورهای همسایه بخاطر جنایت های طالبان و داعش و … در آتش جنگ و خونریزی می سوختند ، شما در قامت «الهه نجات» ظاهر شدید و همه برنامه ریزی 20 ساله استکبار و کشورهای مزدور منطنقه را نقش بر آب کردید و ملت و کشور خود را از این حوادث هولناک مصون نگه داشتید .

سردار دمت گرم

وقتی دشمنان با خروج از برجام نقض عهد کردند و کشور در معرض تهدید خارجی و نابسامانی اقتصادی قرار گرفت و کشور نیاز به همدلی و گذشت پیدا کرد . شما به جای شماتت و ملامت کسانی که در این چند سال از هیچ جفایی در حق شما کوتاهی نکرده بودند، بزرگوارانه و متواضعانه دست همکاری بسوی مسئولین دراز کردید و منافع کشور و ملت را بر دلخوری های گذشته ترجیح دادید تا مردم شاکر و فهیم ما از این پیچِ خطرناک و گذرِ حساسِ تاریخی به سلامت و سربلند عبور کنند.

سردار دوستت داریم

بخاطر اینکه ناسپاسی ها و متلک پرانی بعضی از روشنفکران غرب زده، نمایندگان مجلس و سلبریتی ها را به دل نمی گیری و کریمانه از آن گذر می کنی و از آن دختر بد حجاب تا آن دانشجوی منتقد نظام رافرزند خود دانسته و برای آنان خیر خواهی و دلسوزی می کنی و…

نویسنده: امیرحمزه مهرابی

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

کتاب عزیز زیبای من

نقشه‌ای که حاج قاسم برای شهید احمدکاظمی کشید

شهید زحمتکش، آدامس فروش

ويدئو/ شهید نعمت‌الله آچک‌زهی ، سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.