سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / گرگیجه در روزنامه‌ زنجیره‌ای

گرگیجه در روزنامه‌ زنجیره‌ای

تیتر اول روزنامه کیهان به نقل از انصار الله یمن، موجب ناراحتی و آشفتگی دو روزنامه زنجیره‌ای شد.

کیهان از قول سخنگوی انصار الله یمن تیتر زد «موشک‌ها در راه است؛ دوبی، ابوظبی و ریاض را تخلیه کنید

روزنامه ایران که نام دولت را یدک می‌کشد اما حلیم افراطیون غربزده را هم می‌زند، مدعی شده این تیتر، پیام روحانی را خنثی می‌کند!!
این روزنامه می‌افزاید: اینکه کیهان وظیفه خود می‌داند بلافاصله پیام متفاوتی از مواضع رئیس‌جمهور ایران به کشورهای منطقه مخابره کند، جای سوال و ابهام است!

پیوستگی این روزنامه با نهادهای حاکمیتی مواضع آن را برای کشورهای منطقه مهم کرده و این ابهام را ایجاد کرده که کانال اعلام مواضع جمهوری اسلامی ایران کدام تریبون است.
روزنامه زنجیره‌ای اعتماد هم تیتر کیهان را تحریک‌آمیز خواند.

یادآور می‌شود این دو روزنامه، یک روز پس از سخنان قاطع آقای روحانی علیه آمریکا، اسناد مشترکی از صادق زیباکلام (جایزه‌بگیر محافل غربی در ازای بدگوئی علیه جمهوری اسلامی) را منتشر کردند که ضمن آن، موضع روحانی درباره تهدید به بستن تنگه‌ها در منطقه در صورت ممانعت از  فروش نفت ایران را نکوهش شده بود!!

از این جهت تظاهر به نگرانی درباره تیتر کیهان و ادعای خنثی کردن سخنان روحانی، کمی تا قسمتی مضحک به‌نظر می‌رسد!!
یادآور می‌شود انصار الله مقاوم ظرف چند روز گذشته، برخی تهدیدهای خود را عملی کرده و ضمن حمله پهپادی به فرودگاه ابوظبی که منجر به تعطیلی پروازها شد، دو ناو سعودی را نیز هدف حملات موشکی قرار داد.

با این وصف باید پرسید چرا قدرت‌نمائی محور مقاومت در جنگ یمن و در مقابل آمریکا و مزدورانش، برای برخی روزنامه‌های زنجیره‌ای مانند ایران و اعتماد، تا این حد ناخوش و نگران کننده می‌شود؟!

 

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

شعر/ از گلستان من ببر ورقی

سفر‌های دور و دراز سعدی از شام تا آسیای صغیر

طنز/پسر دیکتاتور سابق ایران هیچ اعتباری بین مردم ندارد!

پاورقی

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.