خانه / صراط عشق / چرا مسلمانم / نماینده ویژه رئیس‌جمهور کره جنوبی مسلمان شد

نماینده ویژه رئیس‌جمهور کره جنوبی مسلمان شد

هر چند سفر‌های متعددم به جمهوری اسلامی ایران در تصمیم شخصی من برای تشرف به اسلام موثر بوده است، با وجود این، تغییر مذهب ارتباطی به شغل دیپلماتیک من ندارد و گرویدن من به اسلام یک میل و آرزوی شخصی بوده است.

 نماینده تازه‌مسلمان شده رئیس‌جمهور کره جنوبی گفت، به رغم این که گروه های اپوزسیون جمهوری اسلامی ایران، تشرف وی به اسلام و مذهب تشیع را حرکتی سیاسی قلمداد کرده اند، وی رسما اعلام می‌کند که تشرفش به اسلام خالصانه و به دلیل مطالعات گسترده درباره اسلام و مذهب تشیع صورت گرفته است.

به گزارش رهیافتگان ، به دنبال انتشار شایعات و اخبار وارونه که از سوی گروه‌های ضد انقلاب درباره دیدار نماینده ویژه رئیس جمهور کره جنوبی در امور انرژی با آیات عظام صافی گلپایگانی و نوری همدانی منتشر شد، وی پاسخی را در واکنش به این جوسازی ها برای رسانه‌ها فرستاد.

به دنبال شایعاتی که از سوی گروه‌های اپوزسیون جمهوری اسلامی ایران

درباره “جی هیون شین”، تبعه کره جنوبی و دارنده گذرنامه شماره دی ۰۸۷۳۴۷۷، به دنبال تشرف وی به اسلام در ۱۷ نوامبر ۲۰۰۹ که در حضورآیات عظام صافی گلپایگانی و نوری همدانی انجام شده است،

آقای “جی هیون شین” تذکراتی را مطرح کرد.
نماینده ویژه رئیس جمهور کره جنوبی در یادداشت ارسالی خاطرنشان کرده است: به رغم اینکه گروه‌های اپوزسیون جمهوری اسلامی ایران تشرف وی به اسلام و مذهب تشیع را حرکتی سیاسی قلمداد کرده‌اند، وی رسما اعلام و تأیید می‌کند که تشرفش به اسلام خالصانه و صادقانه به دلیل مطالعات گسترده درباره اسلام و مذهب تشیع صورت گرفته و به همین دلیل نیز نام اسلامیمحمد معینرا برای خود برگزیده است.

وی درباره دلیل تشرف به اسلام و پاسخ به رسانه‌های اپوزیسیون در توضیحات خود می‌افزاید: هر چند سفر‌های متعددم به جمهوری اسلامی ایران در تصمیم شخصی من برای تشرف به اسلام موثر بوده است، با وجود این، تغییر مذهب ارتباطی به شغل دیپلماتیک من ندارد و گرویدن من به اسلام یک میل و آرزوی شخصی بوده است.

این دیپلمات کره‌ای همچنین برای پاسخ به شایعاتی که برخی رسانه‌های اپوزیسیون منتشر کرده بودند و این دیدار را سیاسی جلوه داده بودند تا بتوانند در پی آن با تحلیل‌های وارونه به جوسازی علیه ایران بپردازند، عکس و فیلم‌های مراسمی را که در آن به اسلام گرویده است، منتشر کرد.

جی هیون شین

در این اسناد آقای “یانگ موک کیم”، سفیر کره در ایران و همچنین چندین تن از دوستان ایرانی وی نیز حضور دارند.

پس از اعلام تشرف نماینده کره جنوبی در امور انرژی به دین اسلام و مذهب تشیع، برخی رسانه‌های اپوزیسیون نظام این موضوع را حرکتی سیاسی از سوی وی قلمداد کرده و او را حامل پیامی سیاسی برای مراجع توصیف کردند که موضوع تشرف وی به اسلام سرپوشی برای انتقال این پیام بوده است.

 جی هیون شین

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

از خداوند به خاطر ماه رمضان تشکر می کنم

بیایید به عنوان مسلمان رشد و پیشرفت خوبی درزندگی فردی و اجتماعی داشته باشیم

جمهوری اسلامی حرم است

سخنرانی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مقر توپخانه جبهه مقاومت در سوریه، «جمهوری اسلامی حرم است»

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.