خانه / صراط عشق / متون / نور چشمی های امریکا

نور چشمی های امریکا

ذوالنور: وقتی آقای اوباما در جریان بحث برجام تصمیم گرفت به آقایان حال بدهد، به ٢٥٠٠ نفر از ایرانیان تابعیت اعطا کرد و برخی آقایان و مسوولان با یکدیگر مسابقه گذاشتند که فرزندانشان جزو این ٢٥٠٠ نفر باشند. امروز اگر این افراد از آمریکا اخراج شوند، مشخص می‌شود که چه کسانی زد و بند دارند و منافع ملی را به آب‌نبات امریکا می‌فروشند.
حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنور رئیس کمیته هسته‌ای کمیسیون امنیت ملی مجلس در گفت‌وگو با روزنامه اعتماد گفت: آقای جهانگیری در جایی گفت که فلان کس در دوران فلان پادشاه، بهمان مبلغ سنگین را آورد و به خزانه کمک کرد اما امروز بعضی عرق این کارها را هم ندارند. پاسخم به آقای جهانگیری این است که از بانک برادرش شروع کند، از خودش شروع کند، از آقافریدون شروع کنند، این پول‌هایی که دارند، وسط بیاورند تا ان‌شاءالله باقی مردم هم وارد میدان شوند.

وی افزود: رییس‌جمهوری که پسرش سه‌تابعیتی است؛ هم تابعیت کانادایی دارد، هم تابعیت انگلیسی و هم تابعیت ایرانی، آیا می‌تواند نگاه به داخل و مصرف کالای ایرانی را ترویج کند؟! بیایید به داخل نگاه داشته باشید.

این نماینده مجلس تصریح کرد: وقتی آقای اوباما در جریان بحث برجام تصمیم گرفت به آقایان حال بدهد، به ٢٥٠٠ نفر از ایرانیان تابعیت اعطا کرد و برخی آقایان و مسوولان با یکدیگر مسابقه گذاشتند که فرزندانشان جزو این ٢٥٠٠ نفر باشند. امروز اگر این افراد از آمریکا اخراج شوند، مشخص می‌شود که چه کسانی زد و بند دارند و منافع ملی را به آب‌نبات امریکا می‌فروشند.

ذوالنور با بیان اینکه ممکن است از هر جریانی در میان این مسوولان حضور داشته باشند، خاطرنشان کرد: باید دقیقا اعلام شود که فرزندان کدام مسوولان در آمریکا زندگی می‌کنند، تابعیت و اقامت گرفته‌اند. آن هم در شرایطی که حدود ٣٠ تا ٤٠ نفرشان مشغول تحصیل هستند و باقی این جمعیت با پول مردم حال‌شان را می‌کنند و با هزینه منافع ملی، از رانت استفاده می‌کنند. اینها باید روشن شود. نمی‌توان مردم را با کله‌ملق‌بازی و پشتک‌زدن قانع کرد. کسی که دل در گروی خارج دارد، نمی‌تواند منافع ملی را تامین کند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

جان سقای حرم خدایا ببخش- مناجات حاج محمود کریمی

ويدئو/ ازهمه تشنه ترم خدایا ببخش

درمحضر مولانا امیرالمومنین علیه السلام _ آسیابی در جهنم

خوراک این آسیاب چیست؟

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.