سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / راز موشکهای ما و موشکهای آنها

راز موشکهای ما و موشکهای آنها

یک نکته جالب و حتی معجزه آسا در مورد دقت موشک‌های ایرانی این است که موشک های ما در برد اعلام شده فعلی بدون هدایت ماهواره ای زیر 10 متر خطا دارند و موشکهای آمریکا با هدایت ماهواره ای بالای ده متر!
نکته دوم رازیست در موشک خرمشهر:
موشکی در همان برد2000کیلومتر اما به طول 13 متر یعنی بین 5 تا 8 متر کوتاه تر از سایر موشکهای ایران مثل شهاب و قدر و قیام و سجیل!!
اما با کلاهک جنگی سه برابر یعنی 1800 کیلو گرم سرجنگی!!
یک کابوس تمام عیار برای دشمن
حالا فرض کنید طول موشک خرمشهر از 13 متر به 18 متر یا 20 متر برسد چه معنایی خواهد داشت؟!
روشن است افزایش برد چندهزار کیلومتری 😏
نکته سوم رازیست که در آذر ماه 90 هنگام شکار آرکیو170برای آمریکا موجب وحشت شد!
یعنی چه؟!
یعنی اینکه اگر ایران قادر است به پهپاد هوشمند آمریکا بگوید کاشمر یاطبس همان پایگاه شیندند افغانستان است پس میتواند به موشک هوشمند آمریکا هم بگوید واشنگتن همان تهران است واین یعنی کابوس وفاجعه‌ای عظیم برای آمریکا !!
این مطلب را رسانه‌های آمریکایی همان سال طرح وافشا کرده بودند 😏

اما درپایان شمارا به سرچ خبری درمورد کورشدن چشم ماهواره جاسوسی آمریکا بر فراز فردو توسط تابش لیزری ایران دعوت میکنم تا سورپرایز کامل شوید…

منابع غربی تایید کردند كه ایران موفق شده یک ماهواره جاسوسی حساس آمر یکا را کور کند.
به گزارش حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران به نقل از ايران هسته اي ، این خبر را نخستین بار دودی کوهن در روز یکشنبه 27 آذر 1390 (18 دسامبر 2011) در وب سایت روزنامه اسراییلی یدیعوت آحارنوت فاش کرد.
کوهن نوشت: «منابع اطلاعاتی در اروپا اعلام کردند ایران با هدف گیری لیزری دقیق یک ماهواره جاسوسی امریکا آن را کور کرده است».
وی ادامه داد: «این اقدام ایران، غرب را شوکه کرده است».
یک مسئول آمریکایی به این روزنامه گفت: «اگر ایرانی ها تجهیزات پیشرفته ایجاد اختلال ماهواره ای را به دست آورده باشند این بدان معنا است که بسیاری از ماهواره های دیگر نیز در معرض خطر هستند».
یک منبع اطلاعاتی اروپا ادعا کرد ایران با کور کردن یک ماهواره جاسوسی آمریکا، غرب را شوکه کرد. ایران در رویدادی که هیچ گاه تاکنون مشاهده نشده بود با هدفگیری کاملا دقیق لیزر، ماهواره جاسوسی امریکا را کور کرده است.
بنا بر گزارش یدیعوت آحارنوت، رسا نه های امریکایی نوشتند این رویداد می تواند حاکی از آن باشد که ایرانی ها با موفقیت به فناوری ایجاد اختلال ماهواره ای دست یافته و توانسته اند توانمندی های ناوبری ماهواره های امریکا را ردگیری کنند.
کارشناسان در تهران اعلام این موضوع را پس از دو موضوع پهپاد و شکار جاسوس امریکایی، ضربه سوم ایران در پاسخ به راهبرد فشار امریکا ارزیابی می کنند.
این امر نشان دهنده آن است که ایران به فناوری های بسیار پیشرفته ای در به دست گرفتن کنترل وسایل پرنده دست یافته و همچنین اثبات می کند ادعای ایران مبنی بر نشاندن پهپاد RQ-170 با استفاه از عملیات جنگ الکترونیک صحیح بوده است.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

 بیانات آیت‌الله خامنه‌ای در کنگره جهانی بزرگداشت اقبال لاهوری

دیده‌ام از روزن دیوار زندان شما

شعر/ چون چراغ لاله سوزم در خیابان شما

ای جوانان عجم جان من و جان شما

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.