سرخط خبرها
خانه / صراط عشق / متون / سيّد پرويز فتّاح در آستانه روز جهاني قدس: مصمم‌تر از گذشته گام برخواهيم داشت

سيّد پرويز فتّاح در آستانه روز جهاني قدس: مصمم‌تر از گذشته گام برخواهيم داشت

از ابتداي حضورم در كميته امداد، سرمايه اصلي امداد را اعتماد مردم دانستم و تاكيدم بر افزايش آن بوده است. بارها گفته ايم در امداد هيچ چيز محرمانه اي جز اطلاعات فردي مددجويان نداريم و همه چيز بايد شفاف باشد. خود و همكارانم را موظف كردم كه به طور منظم عملكرد امداد را گزارش دهيم. برگزاري نشست هاي خبري متعدد، توليد مستندهاي تصويري، برگزاري تورهاي خبرنگاري و عكاسي در مناطق محروم و… بخشي از اين اقدامات بوده است.
همچنين در طول سه سال گذشته بارها و بارها تاكيد كرده ام كه امداد امام(ره) اولويت خود را رسيدگي به امور محرومين داخل كشور مي داند و در برون از مرزها صرفاً به پياده سازي مدل سازماني كميته امداد به صورت خودگردان(کمک های مردمی همان کشور برای نیازمندانش) اقدام مي كند و به نوعي با اين كار ضمن صدور ارزش هاي انقلاب، نام و ياد امام راحل زنده و جاويد مي ماند.
قول داده ايم كه همچون گذشته هيچ پولي از كمك هاي مردم، در خارج از مرزهاي ايران اسلامي مصرف نشود و بر اين وعده خود صادق بوده ايم و خواهيم ماند. افزايش ميزان مشاركت مردم در طرح هاي مختلف كميته امداد در سال هاي اخير نيز مؤيد اين موضوع است كه از اين بابت قدردان مردم نيكوكار ايرانيم.
اكنون كه توفيقات كميته امداد امام (ره) باعث سرخوردگي و عصبانيت آنان شده انجام برخي شيطنت هاي هدايت شده از آن سوي مرزها و سعي در ايجاد خدشه بر اعتماد مردم عزيز به كميته امداد، آن هم در ايام مربوط به سالگرد ارتحال امام خميني(ره) و در آستانه روز جهاني قدس ضرورت هوشياري ملت عزيز ايران و همراهي بيش از پيش آنان را نمايان مي كند و ما نيز مصمم تر از گذشته در مسير پر خير و بركت كمك به نيازمندان و محرومين گام برخواهيم داشت.
مكرو و مكرالله و الله خير الماكرين

سيّد پرويز فتّاح
رييس كميته امداد امام خميني ره

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

لال ها شفا پیدا کردند؟؟

پاورقی

آواهنگ/ با نور تو جان دوخته بر مهر وفایت

  بسم الله الرحمن الرحیم  با نور تو جان دوخته بر مهر وفایت جان ها …

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.