خانه / صراط عشق / متون / احضار و دستگیری علمای بحرین در ایام محرم

احضار و دستگیری علمای بحرین در ایام محرم

آل‌خلیفه در ادامه اعمال محدودیت علیه شیعیان در ماه محرم، پنج تن از خطیبان حسینیه‌ها را احضار و دو تن از آنها را بازداشت کرد.

ماموران آل‌خلیفه روز جمعه پنج تن از روحانیون شیعه را احضار کرده و 2 تن از آنها را بازداشت کرده‌اند. آل‌خلیفه از زمان آغاز ایام محرم الحرام امسال، ۱۴ روحانی شیعه و پنج تن از مداحان و نیز دو نفر از رؤسای حسینیه‌ها را احضار کرده است.

شیخ «حسین الدیهی» معاون دبیرکل جمعیت ملی-اسلامی الوفاق بحرین در این باره گفته اقدام آل‌خلیفه در هدف قرار‌دادن روحانیون و مداحان و نیز تعرض به نمادهای عاشورایی «جنایتی فجیع» است که کمتر از جنایتی نیست که «صدام» مرتکب می‌شد: «اگر رژیم بحرین تصور می‌کند با این حملات وحشتناک به مراسم عاشورایی و شعائر اسلامی می‌تواند ارزش‌های انقلاب حسینی را نابود کند، در توهم است». نیرو‌های آل‌خلیفه، پرچم‌های امام حسین(ع) را نیز پایین کشیدند.

ایتابلهسروشآپارات

همچنین ببینید

برپایی تظاهرات حمایت از غزه در کشورهای مختلف

مردم در فلسطین اشغالی، اردن، یمن، بحرین، تونس، ایتالیا، بلژیک، هلند، اسپانیا، آلمان، کنیا و آمریکا در حمایت از غزه تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.

تظاهرات مردم بحرین علیه استقرار ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در خاک این کشور

مردم بحرین بعد از نماز جمعه با برگزاری تظاهراتی حضور ناوگان پنجم نیروی دریایی آمریکا در بحرین و نیز باز شدن سفارتخانه رژیم اشغالگر در منامه را محکوم کرده و شعارهای «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.